Kirjoittaja Aihe: Yksipaikkainen moottoripyörä  (Luettu 12213 kertaa)

kaide

• Rookie_1977
Vs: Yksipaikkainen moottoripyörä
« Vastaus #15 : Lokakuu 08, 2012, 23:25:17 ip »
Onko rekisteriote vanhan mallinen punasävyinen vai tää uudenmallinen kaksosainen? Luulen, että jos tilaat uuden, niin muuttuu yksipaikkaiseksi.
Ilmoitin vain, että on Termignonin kokoputkisto ja sitten mitattiin melut. Mitään dokumenttejä ei tarvinnut esittää, kun on sen ikäinen pyörä jo. Muutosprosentteja tuli viiden verran. Ei ole mitään hajua, miten miliisimme käytännössä suhtautuu tien päällä. Pelkästää huhupuheita olen kuullut. Jos melut jäävät alle määräysten, niin ajele vaan sellaisenaan ilman katsastusta.
Forza Moto Guzzi!

TK

« Vastaus #16 : Lokakuu 09, 2012, 11:26:00 ap »
Muutosprosentteja tuli viiden verran.

Eikös se ollu 2%

Motomatin pyörän muutoskatsastukseen tarvitaan äkkiseltään ajateltuna dynolappu jossa näkyy ahtopaine ja jossa teho on noussu korkeintaan 20%, lisäksi tarvitaan konttorilla tehtävät melu- ja päästömittaukset. Pitäis olla helppo homma jos vaan tyhjäkäyntiseokset on edes jotenkin kohdallaan.

TunturiTT

« Vastaus #17 : Lokakuu 09, 2012, 11:48:07 ap »
Tarviikos tuon ikäisen pyörän kanssa olla huolissaan päästöjen kanssa?
Hyvä pyörä, parempi mieli.

TK

« Vastaus #18 : Lokakuu 09, 2012, 12:35:08 ip »
Ahtimen asennuksen jälkeen pitää jotenkin todeta että käyttöönoton aikaiset vaatimukset täyttyy, nykyään ton ikäselle pyörälle riittää konttorilla tehtävä mittaus jonka edes jotenkin säädöissään oleva pyörä kyllä läpäisee. En just muista arvoja, mut oisko ollu CO 4,5 ja HC 1000 voi olla myös 3,5 ja 600, pitäis tarkistaa..

TunturiTT

« Vastaus #19 : Lokakuu 09, 2012, 13:13:12 ip »
Ok. Autoissahan lukee otteessa erikseen vähäpäästöinen, jolloin moottorinvaihto tai ahtaminen aiheuttaa harmia.

kaide

• Rookie_1977
« Vastaus #20 : Lokakuu 09, 2012, 14:42:04 ip »
Kaksprossaahan se oli putkistosta, juu. Mulla oli ajatuksena, ettei mm sohisi tarpeettomasti muurahaispesää, jos äänet jää reilusti alle sallitun ja miliisitkin on noin höveleitä kun vaan ottaa kiulun pois päästä. Voiko aloitetun katsastuksen keskeyttää tai perua kokonaan, jos alkaa näyttää pahalta ettei CO:ssa mene läpi?
Forza Moto Guzzi!

TunturiTT

« Vastaus #21 : Lokakuu 09, 2012, 14:51:11 ip »
CO:n voi käydä mittauttamassa vaikka lähikorjaamolla. Se kuitti käy myös konttorille dokumentiksi.

Pampi

« Vastaus #22 : Lokakuu 09, 2012, 15:54:56 ip »
Terse

Tarkistin kanssa tuon penkkijutun, haa, istuimien lukumäärä yksi, mutta kun on kahdenistuttava istuin ? Jos siinä lukis kaksi, vois varmaan kuskata neljää, jos kantavuus riitäisi, vähän kuin Intiassa

KariL

« Vastaus #23 : Lokakuu 09, 2012, 21:03:26 ip »
Cali AN vm -10
istuimien lukumäärä rekisteriotteessa 2 ? Mutta ei siinä mun mielestä ole kuin yksi penkki - tosin kyllä siihen kaksi mahtuu???

KL

motomatti

« Vastaus #24 : Lokakuu 10, 2012, 10:04:42 ap »
Paikkaluvulla tarkoitetaan istuinpaikkojen määrää. Ei varmaankaan sitä miten itse satula rakentuu ja muodostaa sijan takamuksille joita meillä ihmisyksilöillä on keskimäärin yksi per henkilö/henkilötär.