Kirjoittaja Aihe: no niin poijjaat ja tytöt  (Luettu 7955 kertaa)

• Vieras
no niin poijjaat ja tytöt
« : Kesäkuu 04, 2006, 17:01:04 ip »
Saipas se lankomies kaadettua puolitoista viikkoa omistuksessani ollleen nevadan , tankkia täytyy vähän maalata,kaatumarauta vinossa,iskareitten välissä oleva palikkä,minkä päissä vilkut,putken takapää naarmuilla, vaihdevipu vinkurallaan,pleksissä hirveet naarmut, mittaristo pysyy just paikoillaan, yks tankin alla oleva kromiosa uusiks, ajopuku, kypärä (ainakin viisirit) uusiks,ajosaappat uusiks,aika paljo tuhoa 20 km matkalla, onneks on kasko ja vielä oikeessa yhtiössä

(ei mainos) ja onneks oon samassa talossa vielä töissä, ei muuta kuin vahinkotarkastaja paikalle,onneks lankomiehelle ei sattunut paljo ennen kaaota, lop

pu jääköön arvailujen varaan.

• Vieras
« Vastaus #1 : Kesäkuu 05, 2006, 02:20:44 ap »
Äiti opetti jo aikoinaan:

"Tavara ei lainassa parane....."

Tässä se taas nähtiin!  Lankomies ei varmaan enää Nevadaa lainaile..?

T. Pekka

TimoStone

• Vieras
« Vastaus #2 : Kesäkuu 05, 2006, 09:46:41 ap »
Syvä osanottoni ja pahoitteluni. Josko jotain posetiivista, niin Piikkiöstä tavaraa tulee kuin kasakoita Kaukasukselta...

>...onneks lankomiehelle ei sattunut paljo ennen kaatoa, loppu jääköön arvailujen varaan.<

Tuota...kävikös pahasti kaadon jälkeen? Arvasinko oikein?

Voimaa ja kärsivällisyyttä!

• Vieras
« Vastaus #3 : Kesäkuu 05, 2006, 14:08:42 ip »
Kiitos Timo osanotosta, ei tullu lisää fyysisiä vammoja ja henkisetkin hoidettiin Saare

maavodkalla, ei vahingosta voi rangasta enempää, kun toinen käääärsiiiiiii.

Nyt katotaan jännityksellä mitä koko revohka maksaa (itse asiassa 150 ekee)

ja tuleehan samalla testattua paljon mainostettu Piikkiön palvelutaso.Kun Timo olet

kaikesta päätellen alan miehiä,arvaa huvikses paljo maksaa putki,kaatumarauta,

vilkut ja se iskareitten väliosa,pikkupleksi,ja oikeelta puolelta kromipelti, mikä on pyt

yn ja tankin välissä ja sitten vielä vaihde"vipu", kerron sit kun saan summan selville.

Tankin ja satulan pienet hiertymät otan rahana.

• Vieras
« Vastaus #4 : Kesäkuu 05, 2006, 14:26:35 ip »
Viitaten edelliseen asiantuntemukseesi, kysyn vielä: kun olen kirjoittanut siitä turbolenssista pleksin takana, niin kandeisko oikeesti koittaa laskee vai nostaa ihan ääriasentoon? nyt se on niin korkeella kuin menee ja niin pystyssä kuin mahdollista,

samoiten takana kuljetettu vissiin mammaa kun näyttää olevan niin korkeella,siis perä,kannattaisko kokeilla väännellä jousia niin, et perä laskis, kun valtaosaltaan

ajelen yksin,siinäpä Stonelle pähkinää!!!!!!!!!!!!!!

MattiV

« Vastaus #5 : Kesäkuu 06, 2006, 05:19:16 ap »
En ole TS, mutta plekseistä minulla on kokemusta sen verran etta voin väittää että se pystyasento on varmasti huonoin vaihtoehto turbulenssien kannalta.
Aloittaisi kokeilun pleksin ollessa mahdollisimman alhaalla ja kallistelemalla sitä sen antamissa rajoissa. Saattaisin olettaa että sopivin asento löytyy aika taaksepäin kallellaan olevasta vaihtoehdosta.

Mutta jos olet kolaroidessasi naarminut sen pleksin niin uusiksihan se menee. Tässä tapauksessa ehdottaisi koko pleksin vaihtoa toisen malliseen.
Galiforniassa ole todennut ylivoimaisesti parhaaksi MRA:N naked varioscreen laitoksen. http://www.mra.de ja sielta products>ja siella alhaalla kuva varioscreen for naked bikes.Toimintaperiaate selvinnee kuvista. Ainakin Louis ja Stormi myy.

Hintahan on kyllä mikä on, mutta ainakin itselleni olisi tullut halvemmaksi ostaa suoraan tuo, kuin monta eri versiota kokeilemalla. (alkaako kuulostaa TV putiikilta:D)
Savunvärisenä ei ehkä pienet naarmut näkyisi niin helposti. Itselläni kirkas versio johon tuntuu  tulevan aika helposti pyörrejälkiä.

Kyseinen pleksi täytyy myös laittaa aika kallelleen taaksepäin jos haluaa tärinän löppuvan mutta ainakin minulla tuli ko. hankinnan jälkeen mielikuva että olisin vasta nyt löytänyt moottoripyöräilyn ihanuuden.:O

Siitä ladonoven kokoisesta guzzin tuulisuojasta ei ole kokenusta, mutta oletan sinulla olleen se pienempi versio käytössä?
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 06, 2006, 08:06:00 ap kirjoittanut MattiV »
Vannapii gutsisti
Huono tie, parempi mieli

puolapek

« Vastaus #6 : Kesäkuu 12, 2006, 07:09:34 ap »
hei MattiV!

kehuit tuota MRA:n pleksiä ja kiinnostus heräsi. Saanko kysyä miten pitkä olet ja onko pleksi korkeudeltaan sellainen,että ajaessasi katsot pleksin läpi vai sen yli. Itse olen 184 cm ja käytän Jackalissa tuota Guzzin pikkupleksiä,joka aiheuttaa vähän turhan paljon pyörteilyä ja tärinää ainakin moottoritienopeuksilla. Jotain vaihtoehtoa voisi kokeilla...

MattiV

« Vastaus #7 : Kesäkuu 12, 2006, 17:20:59 ip »
Himpun yli 180 cm on pituus, ja tonnisatasessa ongelmat oikeastaan alkoivat Corbinin satulan vaihdon myötä. Eli siis istumakorkeus muuttui ylemmäksi.
Olen kokeillut jotenkin lyhistyä kasaan ajaessani, niin tuo ko. pleksin meteli vaimenisi entisestään, mutta en vielä ainakaan rupea matalanpaa rahia vaihtamaan, kun tuo Corbin tuntuu hyvältä istua.

Ajaessani katson pleksin yli ihan  reilusti eikä tuon läpi oikein hyvin näkisikään. Sen verran vääristää muotoilusta johtuen.
Vannapii gutsisti
Huono tie, parempi mieli

puolapek

« Vastaus #8 : Kesäkuu 13, 2006, 01:33:00 ap »
Näyttää hyvältä kuvan perusteella!

Oliko asennuksen kanssa mitään ongelmia vai menikö suoraan mukana tulleilla kiinnikkeillä ?  Pyörässäsi näyttäisi kuvan perusteella olevan ohjaustanko korkeampi ja myös aika tavalla pystymmässä  kuin omassa Jackalissani, mahtaako sillä olla merkitystä asennuksen kannalta ?

MattiV

« Vastaus #9 : Kesäkuu 13, 2006, 04:52:46 ap »
Niin tuo on kiinni ohjaustankokiinnikkeillä, eli ei mielestäni ole mitään estettä vaikka pyörän sarvet olisi missä asennossa tahansa.
Noissa vanhemmissa Caleissa on nuo mittarit aika isot, niin nuo varret menee aika läheltä.
Vannapii gutsisti
Huono tie, parempi mieli