Kirjoittaja Aihe: Anteeksi vaan, taas!  (Luettu 6984 kertaa)

motoesa

• Vieras
Anteeksi vaan, taas!
« : Syyskuu 17, 2012, 09:37:57 ap »
Sori vaan jos perjantainen vitsini ei oikein auennut, mutta jostain syystä valokuva ei tullutkaan mukaan, siksi asia oli vähän "outo", kuulin asiasta lauantai aamulla mutta en päässyt asiaa korjaamaan ajoissa, mutta mitä siitä ja antaa asian olla.
Minun kirjoitukset on ruvennut häiritsemään muutamaa niin paljon että poistun taakse vasemmalle ja lopetan kirjoittelut sekä myös tunnukseni pian. Mulle kiellettyjä kirjoitusaiheita on tullut niin paljon etten oikein voi muuta kun ihmetellä, toiset kyllä saa melkein samasta aiheesta kirjoittaa. Aiheita josta olen saanut kuulla ja s-postia ovat olleet: vitsit, pensankulutus, kypärät, eräs rengasmerkki, muut mp-merkit ja viimeinen oli kun ilmoitettiin etten saa käyttää Norgesta nimitystä turska, oman käsitykseni mukaan kun olen pyörän ostanut ja maksanutkin se ei kellään kuulu miksi sitä sanon ;D
Missään vaiheessa en ole ketään arvostellut tai syyttänyt kirjoituksissani enkä myöskään ole asiaan uskontoa taikka politiikkaa sekoittanut, ja mielestä en myöskään ole gruppon sääntöjä rikkonut.
Hyvää syksyä ja hyviä tulevia ajokausia kaikille.
Ter. motoesa
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 17, 2012, 11:50:38 ap kirjoittanut motoesa »

TunturiTT

Vs: Anteeksi vaan, taas!
« Vastaus #1 : Syyskuu 17, 2012, 10:03:55 ap »
Eiköhän ne, jotka on Esan kirjoituksista ottaneet vihanneksia nokkaansa, voisi itse pitää vähän jäähyä! Jos ihan oikeasti niin paljon häiritsee, voi ihan itse olla lukematta viestejä. Aika älyttömäksi on mennyt, jos vapaan sanan foorumilla ei saa olla sana hyvällä maulla vapaa..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Pampi

« Vastaus #2 : Syyskuu 17, 2012, 10:37:46 ap »
Moro

Samaa mieltä kuin Tunturi, mua ei ainakaan ole haitannu, vaan innolla lukenut ja seurannut. Ja saahan omaa pyöräänsä nimittää miksi haluaa, vaikka Riitta-Sisko Jukkala-Benischseksi, mitä se muille kuuluu. Älä poistu minnekkään, varttuneen väen kommentit ovat aina tervetulleita, samaan kastiin kuulun toki itsekkin. Jos joku haluaa ottaa nokkinsa , niin Suomi 24 palstoille vaan, sieltä tulee tekstiä. Näppisten v, t, u painikkeet varmaan kuluvat ennen aikojaan.

Terv P

egon

« Vastaus #3 : Syyskuu 17, 2012, 10:48:40 ap »
Samaa mielipuolta,

Jos ärsyyntyy Esan jutuista niin helpointa on jättää ne lukematta. Eikös meillä ole asiansa osaava mode sen varalta että jutut menee överiksi.

Pampi

« Vastaus #4 : Syyskuu 17, 2012, 10:49:03 ap »
Niin ja Riittasisko kuuluu kirjoittaa näin, ei sais muistiinsa luottaa, vanha mies

Hajakenttä

« Vastaus #5 : Syyskuu 17, 2012, 11:48:00 ap »
Minä myös toivon, että pysyt äänessä.  ::)
Sentire la forza!
Terv: Timo

iso-masa

« Vastaus #6 : Syyskuu 18, 2012, 09:51:02 ap »
En minäkään ole havainnut mitään asiatonta Esan teksteissä, päinvastoin. Jos joku niistä on vetänyt herneen nenäänsä niin huhhuh! Pysy vaan mukana pienellä kisallakin.

Espoon jätkä

« Vastaus #7 : Syyskuu 18, 2012, 16:33:26 ip »
Oikeessa Motoesa olet, ei tänne viitsi kirjoitella, kommentit ovat sellaisia, että parempi kun pysyy poissa.
Niin minäkin tein ja teen.

MarkkuEVP

• Kauneus on katoavaista...rumuus sentään lisääntyy
Vs: mitä häh..
« Vastaus #8 : Syyskuu 18, 2012, 18:56:04 ip »

Ei "pojaat"  ;D

On hienoa kun on persoonia...  ja taitaa olla tämän foorumin suola.  Ja minun huumoria ei ymmärrä vaimokaan...aina.

Antaa vaan palaa....  ;D

MR
Kahta asiaa en koskaan ole ymmärtänyt... mopon kaasutinta ja naisten sielunelämää

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
« Vastaus #9 : Syyskuu 19, 2012, 10:44:08 ap »
Älä nyt Motoesa lannistu!

Katsos kun huumoria ei kaikki ymmärrä. Joko ei ymmärtämättömyyttään tai tahallaan. Minäkin roikun mukana - pyynnöistä huolimatta.
Eikä pyöristä kirjoittelu saa eikä voi olla niin vakavaa, etteikö siitä saisi vähän piruiluakin harrastaa. Paitsi ne kettingivetoiset rasvapruuttarit...  ;)
Minäkin olen päättänyt, että en enää koskaan mollaa tai arvostele noita kettingipyöriä. Jos ei ostaja - omistaja - kuski ymmärrä kardaanin ylivertaisuutta,
eihän se nyt pyörän vika ole.

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 20, 2012, 17:41:34 ip kirjoittanut TimoEv »

DB2

« Vastaus #10 : Syyskuu 19, 2012, 16:55:18 ip »
Anna palaa vaan Motoesa.
t. Seppo

lemppari

« Vastaus #11 : Syyskuu 19, 2012, 19:44:12 ip »
Hahaa, ehkä toisten huumorinsietokyky on käytetty naurettavien sähköjen, hupaisan epäkäytännöllisien yksityiskohtien ja lähinnä vitsikkään suorituskyvyn kanssa. Itse olen -ylpeänä tosin- aina toitottanut tutuille ja tuntemattomille noiden asioiden olevan juurikin syy omistaa Guzzi!

Mikä muu tehdas on onnistunut parissa vuosikymmenessä jalostaa ajo-ominaisuuksia yhtä paljon taaksepäin, itselläni on LM I ja V 11 Sport, joka ei todellakaan pärjää kunnon mutkatiellä vanhukselle. Rakastan kumpaakin intohimoisesti. Ennen Guzzeja mulla oli Hondan VFR 750, 160 000 kilsaa ilman teknisiä ongelmia. Se oli tylsä ja hengetön tuote.

Moottoripyöräily on paljon muutakin kuin ajamista. Varsinkin Guzzilla.....

Jaksamisia!!
...vielä pääsee viis kilsaa varatankilla.....oho..

Guzzr

« Vastaus #12 : Syyskuu 20, 2012, 09:58:06 ap »
Haluan kysyä - miksi Sport häviää mutkatieajoissa ? ja oletko ny aivan varma tästä asiasta? :-\

motomatti

« Vastaus #13 : Syyskuu 20, 2012, 12:17:02 ip »
Asiahan on tilastollisesti selvä: LM1:llä on tehty aikoinaan rataennätyksiä useilla merkittävillä kilparadoilla mutta en ole nähnyt sittemmin yhtään kierrosennätystä tehdyn V11 Sportilla...

Samasta syystä JL Meccanica Corse valitsi kisapyöräkseen 750S-mallin, LM1:n edeltäjän, ja Luoman Jussi ajoi sillä heti ensi yrittämällä japanialaisia tonnisia rivikoneita vastaan Euroopanmestaruuden ja uusi vielä seuraavana vuonna. (Joukossa oli myös 3-puolikkaita ja 5-satasia kakstahtareita mutta Jussin mielestä ne oli pujottelukeppejä.)
Taisi näillä sivuilla olla joskus videokin siitä miten 750S jättää nykytekniikan (Olikohan V-twin Honda) haistelemaan öljynkäryä?

JLM Corse on sittemmin keskittynyt Man-saaren pitkän radan suorituksiin ja pärjäillyt sielläkin LM-johdannaisella.

Myös katukuntoisista vanhoista LM:istä on ollut satunnaisilla ratapäivillä yllättävän kova vastus huomattavasti uudemmille pyörille, valmistusmaasta riippumatta. Myös 650 Lario laittaa tiukasti kampoihin niin kauan kun ei vaadita suurta suoranopeutta.

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
« Vastaus #14 : Syyskuu 20, 2012, 17:47:40 ip »
Hahaa, ehkä toisten huumorinsietokyky on käytetty naurettavien sähköjen, hupaisan epäkäytännöllisien yksityiskohtien ja lähinnä vitsikkään suorituskyvyn kanssa. !

Taannoin eräällä kahvipaikalla joku jaappanilaisen kuttaperkkapyörän kuski kysyi, että mites Guzzi on toiminut?
No tähän minä: "Ihan p***a teknisesti!" Ja sitten luetteloin: Takakummi puhjennut kolmesti, ajovalopolttimoita menee parin vuoden välein. Jarrupalat eivät kestä kuin yhden kesän ja sama juttu etukummin kanssa. Aina sais olla pesemässä ja puunaamassa sateen jäljiltä. Tankatakin pitää jopa kolmesti päivässä. " Ihan kelvoton Italian p***a ".

Kyselijä pisti kulhon päähänsä ja hävisi vähin äänin...