Onne pyörän valinnasta ja tervetuloa harvinaiseen Quota-tiimiin

Jos saan udella,hankitko sen mustan joka oli pohjamaalla ( Nettimoto) myynnissä, jos niin sait varmaan hyvän yksilön.
Mulla on samanlainen. Aikoinaan hain BMW GS:ää, mutta en löytänyt ja sitten törmäsin Quotaa josta en ollut aiemmin edes kuullut. Saman tyylinen ja kokoluokkaa kuin GS:ssä. Tyytyväinen olen ollut. Tosi mukava allround-tarkoitukseen, mutta kuten Matti totesi liian raskas oikeisiin kurapyöräajoihin, mutta hiekkatiellä ja asulla se kääntyilee ja kulkee mukavasti.
Vähän olen omaani modannut:
Satulan madallus jotta voin käyttää airhawkia ( ilmatyyny perseelle)
Pakari siinä jo oli vaidettukin ( oli ollut Power Commander ohjausyksikkö)
Tästä syystä söi bensaa aika reippaasti, mutta Matin kanssa säädettiin TPS- arvo alueelle ja itse hain sille vielä optimi arvon. Nyt ei nypi ja kuluttaa n. 6l
Polvipleksit värkkäsin kuten myös etupleksin.
Vähän lisävaloja mittareita ym. sälää kun aikaa ja mielenkiintoa on tuollaisiin kokeiluihin.
Taakse puolikarkea nappula ( Heidenau Scoutt)
Nyt vuotaa pikkaisen kanpiakselin stefa, joten odotettavissa on sen vaihto ( kytkin) jossakin vaiheessa. Siihen pyörään oli kytkin jo vaihdettu ( joka oli myynnissä) vaikka oli ajettu muistaakseni rapiat 50 tkm ( mulla yli 80 tkm)
"Möhköt" alu-laukut myin tarpeettomana ja pärjäilen kevyeillä kangaslaukuilla kun tuo mailmankiertäminen ei ole nyt ajankohtaista.
Ihan mukava olis turista naamakkainkin Quotasta. Satavarma en ole ehdinkö Lieksaan elokuussa, mutta onhan noita "kokkareita" muulloinkin.
Jokin kuvakin taitaa olla siellä kerholaisten pyörät-osiossa. Pistä yv:tä jos haluat jotain kuvia tai tietoja.