On mullakin Vintagessa varsin avara savuhormi, mutta keskustelee Rapidin kanssa varsin mukavasti joten olkoon. Mitä nyt moottorijarrutuksessa valuu vähän kaakkua piippuun ja pitää sitten siellä omaa elämäänsä.
Tämän desipeliongelman olen ajatellut ratkaista seuraavalla tavalla:
Rälläköin alkukäyristä suoralta osalta pätkän pois ja hitsaan muhvit päihin. Väliin kierrän öbut puolentoista- kahden tuuman palloventtiilit. Vettiilin kahvat jätän näkyviin siihen astinlaudan ja koneen väliin.
Ajelen sitten edelleenkin ns. torvi auki ja mahdolliseen ratsiaan tultaessa potkaisen vaivihkaa kahvat 45 asteen kulmaan, eli puolelle putken reijälle. Ei pitäisi tehdä ääni enää haittaa. Jos poliisimies alkaa ojennella kättään kohti venttiilin kahvoja, niin sanon hänelle kohteliaasti, mutta napakasti, että: "zot zot herra konstaappeli, eipäs muuteta ajoneuvon alkuperäis-säätöjä".
Suurta suomalaista ajattelijaa Antero Rokkaa vapaasti siteeraten: "Hitonko hyö miulle mahtavat. Se on semmonen tää outlawbaikkeroinnin stratekia".
