Kirjoittaja Aihe: Uusi Guzzisti  (Luettu 7437 kertaa)

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Vs: Uusi Guzzisti
« Vastaus #15 : Huhtikuu 19, 2012, 11:51:32 ap »
>> Siinä on siis jotain perää, kun sanotaan Guzziharrastajilla olevan tavallista syvällisempi suhtautuminen omaan merkkiin. <<

No ensinnäkin Guzzi ei ole mikään bulkkituote. Yleensä omistajat ovat "pitkän linjan motoristeja", eivät vaihda pyörää / merkkiä kuin kalsareita saunan jälkeen.
Toisekseen porukkaan on ikään kuin suodattunut samanhenkistä väkeä ja sen kautta "kiintymys" omaan pyörään ja Guzziin merkkinä on lujemmassa kuin jaappanialaisten kuttaperkkapyörien kuskeilla.
Guzzi on myös teknisesti hieno, eli helppo huoltaa ja korjata itsekin. Maahantuojan toiminta on myös vertaansa vailla. Kevätajelut, syysajelut jne. Aina saa kaffetta ja hyviä neuvoja - vaikka ei aina ostakaan jotain.
Veljeskunnan yhteistyö sekä neuvoin, että konkreettisin avuin on myös jotain, jota ei tusinapyörillä kaiketi ole.
Moto Guzzi yhdistää myös kansainvälisesti. Ei pelkästään Suomi-Ruåtsi, vaan Euroopan laajuisesti. Minä esim. olen kevään aikana ollut yhteydessä Norjan Klubin pressaan kysyen nauvoja matkaa varten erään lauttayhteyden varalta.

Moto Guzzi on myös luotettava pyörä; "Koskaan ei ole jättänyt tielle," sanoi Kimmo, "aina on jääty yhdessä!"  :D  ;D

motoesa

• Vieras
« Vastaus #16 : Huhtikuu 19, 2012, 12:32:04 ip »
Moto Guzzi on myös luotettava pyörä; "Koskaan ei ole jättänyt tielle," sanoi Kimmo, "aina on jääty yhdessä!"  :D  ;D
Elä hyvä merkkiveli uutta kustun ratsastajaa peläytä, eihän kustilla tielle jää, vissiin. Mulla neljäs kustu alla, ja yhen kerran on reikannu, pikku vika mut kun on pyörien välissä vaikuttaa matkaamiseen ;D

jjp

« Vastaus #17 : Huhtikuu 20, 2012, 20:02:42 ip »
Joskus aikojen alussa oli Purje ja Moottorissa melkeen sama toteamus mossesta. Siinä se loppu oli vaan, että *minä oon jättänyt sen monta kertaa.'
Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself.
A. H. Weiler