Kirjoittaja Aihe: 1000 s ?  (Luettu 7362 kertaa)

aesko1

1000 s ?
« : Maaliskuu 11, 2012, 03:15:56 ap »
Iltaa
Tollasta guzzia olen kovasti kuvissa ihaillut. Lieneekö niitä ikinä missään myynnissä ja mihin hintaan? Ei vissiin montaa edes valmistettu. Todellinen retropyörä! Kaunis kun mikä. Kaikkea tietoa kyseisestä mallista olen valmis vastaanottamaan.

TK

Vs: 1000 s ?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 11, 2012, 08:59:29 ap »
Myynnissä olevia en oo vähään aikaan nähny, mut tässä olis jotain infoa: http://www.the-larkins.com/moto_guzzi.htm
Valmistusmääräksi tossa kerrotaan 1360 kpl joten ei pitäis olla mahdotonta löytää, varsinkin kun guzzit on yleensä aika pitkäikäsiä moneen muuhun merkkiin verrattuna. 

kaide

• Rookie_1977
« Vastaus #2 : Maaliskuu 11, 2012, 13:37:47 ip »
On niitä ainakin yksi ollut rekisterissä Suomessa. Koeajelin sellaista Apparalla joskus muinoin. 750s replika.
Forza Moto Guzzi!

TunturiTT

« Vastaus #3 : Maaliskuu 11, 2012, 19:56:51 ip »
Ainakin kolme lienee Suomessa kilvissä. Ainakin nähnyt musta-vihreän aluvanteilla, musta-punaisen aluvanteilla ja musta-punaisen pinnavanteilla. Erittäin hieno pyörä! Toivottavasti joskus omasta tallista löytyisi moinen.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Targa 2

« Vastaus #4 : Maaliskuu 11, 2012, 22:40:39 ip »
Tämä yksilö oli mukana Ruoveden Guzzi-rallissa -07.

Guzzr

« Vastaus #5 : Maaliskuu 24, 2012, 07:48:51 ap »
Myynnissä OLI tänä vuonna Ruotsissa : www.Blocket.se mutta myyty?
Toinen OLI Isobritanniassa    http://www.cotswold-classics.co.uk/viewitem.php?currency=eur&list=stock&id=2199

Katso vaikka yuotube-videoita Moto Guzzi 1000 S siihen aikaan kun odotat/haet sopivan. Vai löytyikö sopiva kohde samanmallinen tai vastaava...

Terv.

TunturiTT

« Vastaus #6 : Maaliskuu 24, 2012, 09:52:01 ap »
Itse olin tuolla päiväseltään käymässä ja en muista ko. pyörää. Käy omasta mielestäni erinomaisesti tuo kokokate Tonni ässään!! Ekun kanssa tuolla ihailtiin sitä juuri maahan tuotua, tarrakilpistä yksilöä.

Tämä yksilö oli mukana Ruoveden Guzzi-rallissa -07.

I.H.

« Vastaus #7 : Maaliskuu 24, 2012, 11:59:08 ap »
Tuo taitaa olla se sama, bongattu joskus BellaItaliassa.
Titaniumin kuski

kaide

• Rookie_1977
« Vastaus #8 : Maaliskuu 24, 2012, 13:02:55 ip »
1000S on naku LM V.
Forza Moto Guzzi!

Guzzr

« Vastaus #9 : Maaliskuu 24, 2012, 14:31:19 ip »
Kerron Mandello del Lario -story´n:

Tä tapahtui monta vuotta sitten euroopanreissulla Le Mans V:lla.
Ensin kävimme Agostinin mp-kauppaan. Tilasin uudet La Franconit. (ja kotiin ne tulivat myöhemmin ,paperikartonkipaketti oli huonossa kunnossa mutta kaikki osat olivat mukana, alkuper. ja maksoi nä SILIENZIATORE SX CROMATO  988.000 IT lira.)
Sit. MOTO GUZZI tehtaalle.
No
Sen jälkeen suoraan campingalueelle ja tietysti  hyvällä tuulella
Siellä  tutustuimme saksalaiseen MG 1000 S,n ajajan, ja hänen vaimonsakin oli mukana. Tää tapahtui leirintäalueella. Kun teltta oli pystytetty kävin juttelemassa tämän kaverin kanssa
MG:seista ja kaikenlaista muista asioista. Oli hänellä hieno pyörä : alkuperäinen musta-puna. ässä tavaratelineellä. Hän sanoi että käy melkein joka vuosi sinne lomalla ,kun otimme ensimm. saksalais. pullooluen. Oli oikein sopiva porukka baarissakin - Martini Bianco maistui hyvin ja
kielimuuri" ei ollut mitään ongelma vaikka olen oppinut saksankieli ainoastaan pari tuntia koulussa - ja he eivät osanneet englantia .  :P
Myöhään yöllä uimaan järvelle- oli hyväää..

Tämän illan ja seuraava aamupäivä loppui siihen että me lähetimme joulukortit noin viisi vuotta tämän jälkeen.

----------

Samalla  sanon vielä: On minulla vielä nämä vanhat alkuper. la franconit -kunnossa- katso vaikka myyn-osasto, jos le mans miehet tai naiset tarvitsevat semmosia yhtäkkiä. Kerrankin ne olivat kiinni Honda 1000 GL.llä - mutta ei se mitään tee.

Guzzr

« Vastaus #10 : Maaliskuu 24, 2012, 15:20:30 ip »
Vastaava m-pyörä kuin MG kuvissa oleva 1000 S täyskateella ja samanvärinen olen nähnyt kirjasta

MOTO GUZZI, Mick Walker (Osprey Classic Motorcycle) siv. 82-83 v. 1994. Melkein samannäköinen mutta hieman toisenlaisella full fairing,illa.
Agip-merkit samalla paikalla.
Kuva oli  Isle of Man,ilta, june 1993. Sama factorry option cast alloy wheels,rear carrier but  cylinder head protectors ja
toisenlaiset etuvilkut ja peili.

Ajattelin että oli sama Guzzi-piti siksi tarkistaa kirjasta - ei ollut-.
Katevalmiste?

------------------------

Toinen hauska story:
Kerran kun kävin LM V:lla Botniaringille- oli aamupäivällä kun oli RR-kilpailut siellä, oli aivan (tai melkein) samannäköinen punainen LM siellä parkkipaikalla. Minä pysäköin guzzin aivan toisen guzzin vierellä ja vähän aikaa myöhemmin tuli
tä edellisen guzzin omistaja paikalle, ja minä katselin muutaman metrin etäisyydellä. Olis ollut kivaa jos filmikamera olis ollut mukana. Kyllä kaveri aivan varmasti uskoi että oli jotain vikaa (tai promilleja) kun hän näki tuplasti punaisia guzzeja.
Juttelimme vähän tämän "välitapahtuman" jälkeen.

--------
Eiku nyt lähden LM,in kanssa, juottokolvia käyttämään - kun käsijarrun-sähkökaapeli jarruvalolle on irti jarrukahvalla.

TunturiTT

« Vastaus #11 : Maaliskuu 24, 2012, 20:17:32 ip »
Eikös tuo ole Valpolinin kate?

Guzzr

« Vastaus #12 : Maaliskuu 25, 2012, 19:56:09 ip »
Valpolini  -tämä firman luettelossa oli yli 1000 tuotteita.
http://www.valpolini.com/index.php/home-en/

-sekä uudempia että vanhempia guzzeja voi saada näitä tuotteita.