Kirjoittaja Aihe: California 1400  (Luettu 171538 kertaa)

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: California 1400
« Vastaus #360 : Lokakuu 22, 2013, 13:08:52 ip »
Arvokkaan näköinen osa. Mitähän tuo painaa?
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Aapo

  • Viestejä: 716
Vs: California 1400
« Vastaus #361 : Lokakuu 22, 2013, 19:48:19 ip »
P.Roper kiteyttää aikaisemmin mainitussa keskustelussa (dirty=päästöt):
"
The old pushrod engine was, and is, a lovely thing. But its inefficient and dirty and cannot be made to work within the framework of modern requirements.
- -
Most *Modern* engines, especially motorbike engines, are fantastically elegant in their simplicity. Look at the Aprilia V4. It really is an excercise in beautiful simplicity. The Guzzi 8V was designed in the same studio in Noale. Yes, I know that some people will say it isn't a *Real* Guzzi. Well? If that is your view? That's fine, but its your loss, not mine or those others who accept that the world continues to move forward.
"


Ei se likaisuus niihin työntötankoihin liity, vaan kaksiventtiilisyyteen ja sen palotilan muotoon.

Camn

  • Viestejä: 2 582
V11 - it defines you.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: California 1400
« Vastaus #363 : Heinäkuu 16, 2015, 22:52:48 ip »
 :o
Reilusti yritystä ainakin. Painossa todennäköisesti menty oikeaan suuntaan.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

  • Viestejä: 13 479
Vs: California 1400
« Vastaus #364 : Heinäkuu 16, 2015, 23:02:11 ip »
Eikä pahemman näköinenkään mutta miksi noin pitkä?

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: California 1400
« Vastaus #365 : Heinäkuu 17, 2015, 00:13:37 ap »
Taitaa olla ihan vakiomittainen takahaarukka. On 1400:ssa ihan järkyttävän pitkä. Ei ole viitsinyt sitä lyhentää.
Hyvä pyörä, parempi mieli.