Tuo sähkökaasukahva on ollut joissakin itäpyörien varustuksessa ja Bemarilla jo jonkin aikaa. Kaasuvaijeri on ollut kuitenkin olemassa siirtämässä tietoa antureille kun mekaanissähköisiä komponentteja ei ole haluttu ripustella sarveen. Jännä huomata että eivät ole halunneet laittaa kahvan asentomittausta sarven sisään jolloin sarvesta ulkoisesti tulisi hyvin siisti ja olisi sääsuojassa.
Tosin pikku keikaus voi särkeä koko virityksen kun sarven pää kohtaa maapallon.
Näitä ja vastaavia on pilvin pimein:
http://visforvoltage.org/files/u955/Vectrix_Throttle.jpg Johdon toiseen päähän tulee vähintään tämmöinen:
http://www.globaldensoproducts.com/images/electronic_throttle.jpgHarrikan sähkökahva:
http://www.cyrilhuzeblog.com/wp-content/uploads/flanderselectric.jpgTuo poljinjuttu voi olla jotain "uusindustrialismia". Jos tuo on haluttu tyylisuunta niin mulla se on jo toteutunut kauan siten...
Hieman tökerön ja halvan näköistä. Plussapuolena voidaan mainita että nätit kromatut teräsosat tai kiillotettu alumiini korvaavina tarvikkeina tekenevät kauppansa.
Itsellä muotoilussa panee pahasti silmään satulan etureunasta alkava pystysuora linja. Sitä on koitettu häivyttää värityksellä mutta muotoilullinen moka mikä moka. Olisi luullut olevan muovista helppo vääntää hieman muodokkaampaa palikkaa noille tienoin. Ehkäpä siihen silmä tottuu...
Noiden öljynjäähdyttimien sijoituksesta tulee usein kommenttia. Nättejähän ne harvoin ovat mutta usein pakosta sijoitettu hyvin alas. Sitten kuulee että jäähdytin vaurioituu helposti kun se on eturenkaan skeidasuihkussa. Hyvin tuntuvat kuitenkin kestävän. Itselläkin V10:ssä jo yli satatuhatta km. Tosin siinä on pieni ritilä edessä mutta hyvin siitäkin näkyy vesi- ja hiekkasuihku läpi pääsevän. Kolmesti olen jo puhdistanut ja maalannut syylärin uudelleen. Pyrkii tukkeutumaan kesän ajoissa. Neutraalli luotin ja vesihuuhtelu auttaa tukketumiin. Painepesuri voi tuhota kennon.