Kirjoittaja Aihe: tuulilasi classic iin  (Luettu 12484 kertaa)

herrapii

• aika viljo
tuulilasi classic iin
« Vastaus #15 : Toukokuu 16, 2006, 23:37:50 ip »
olen samaa mieltä pleksistä ja suojasta.

olen ollut ymmärtävänäni että malleista se muotoiltu esim. "Germania" voisi olla vakaampi kuin tuo levystä kaarelle taivutettu "custom" mutta voin olla väärässä. All right mallissa kehuttiin että on muotoiltu tuulitunnelissa ehkä niin ainakaan pyörteet eivät häirinneet kovin. korkeus ohjaustangosta pleksin yläreunaan 48 cm. Nevadassa vaikutti kyllä huippunopeuteen vähentävästi mutta matkanopeutena pystyi pitämään 150km/h. joka riitti minulle. suojasi niin hyvin että pystyi avokypärällä ajamaan ilman laseja ja varsinkin tällaisilla nollakeleillä isoksi avuksi kun työmatkani kestää noin 3h. päivässä.

ps. nyt tilapäis ajokkina sakemanni B.. jossa orggislasin kanssa ongelmaa vain takanaistuvalla.

:(

Rauno

tuulilasi classic iin
« Vastaus #16 : Toukokuu 17, 2006, 12:17:47 ip »
Näyttäs tuo 430mm korkeus olevan aikasta sopiva ja semmonen 670mm leveä muotoiltu pleksi joka ohjaa ilmavirran pois käsiltä. Jos tuo meikäläisen pyörän kuva tulee näkyviin, on siinä sellainen omavalmisteinen, teen 8 kybällä + tk.

herrapii

• aika viljo
tuulilasi classic iin
« Vastaus #17 : Toukokuu 17, 2006, 14:39:36 ip »
näyttää sellaiselta mitä olen ajatellut.

palaan asiaan ja lähetän yhteystietoo tuleen ens kuussa...

MattiV

tuulilasi classic iin
« Vastaus #18 : Toukokuu 17, 2006, 17:44:31 ip »
Nykyään 1100:ssa on MRA:n variosrceen pleksi, ja se vaikuttaa lyhyen kokemuksen perusteella melko mainiolta. Kuulee ventiilien kalkatuksen vielä 120 km/h vauhdissa. Meinaa ruveta nopeudet nousemaan, kun mekkala ei niita sanottavasti hillitse.:vau:

www.mra.de sivuilla voi kyseistä kapistusta ihmetellä.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 31, 2006, 15:55:00 ip kirjoittanut MattiV »
Vannapii gutsisti
Huono tie, parempi mieli