Kirjoittaja Aihe: Californian huippunopeus  (Luettu 19510 kertaa)

Isa-Masa

  • Viestejä: 72
Vs: Californian huippunopeus
« Vastaus #15 : Joulukuu 26, 2011, 12:02:37 ip »
    Banzai!
Meitzi kokeillut pari kertaa ja Tage sanoi Saksassa kans kokeilleensa,että vanhalla höyryveturilla(Sport Corsa)saa laitettua mittarinneulan lukemaan 240.km/h.
Mikä todellinen,ei tiedä.. Mutta sarjassa vanhat kax venttiiliset,ollaan aika vahvoilla.. ;)!
Toki ei mitään järkee, mutta kuitenkin..


               T.Isä-Masa

Reima

  • Vieras
Vs: Californian huippunopeus
« Vastaus #16 : Joulukuu 26, 2011, 13:19:56 ip »
Eiköhän tuo Californian huippunopeus ole marginaalinen juttu, jos nopeutta haluaa niin hajabuusaan kannattaa varmaankin vaihtaa... ::)
Suomalaisilla teillä kun on nuo rajoitteet - ei nuorisopyörä Norgekaan kulje motarilla maksimissaan kuin sataakahtakymppiä..ajotietokoneessa oli kyllä muistissa lukema 164 km/h, mutta taisi kai olla edellisen omistajalta jäänyt, ehkä ... ;)

Nautiskellaan veljet ja turvallisesti!

- Reima -

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: Californian huippunopeus
« Vastaus #17 : Joulukuu 26, 2011, 14:58:47 ip »
Lainaus
Vanhalla höyryveturilla(Sport Corsa)

Mikä malli tuo tarkemmin on, kysyy nimimerkki "kokematon joulukotka" - joka lentokenttäsuoran päässä maha piukeana sydän pamppaillen ajattelee että "miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä" - että kyllä minäkin... ja painattaa menemään Guzzilla luvan saatuaan tuppi nurin, Hayabusamiesten naureskellessa lähtöpaikalla että "nyt sillä on jo täydet" vähän äänten kaikottua...
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 26, 2011, 21:51:34 ip kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Californian huippunopeus
« Vastaus #18 : Joulukuu 26, 2011, 15:04:04 ip »
Oma Californiani kulkee täysiä.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Ekku

  • Viestejä: 895
Vs: Californian huippunopeus
« Vastaus #19 : Joulukuu 27, 2011, 10:59:32 ap »

Toki ei mitään järkee, mutta kuitenkin..


               T.Isä-Masa

Järkeä ja järkeä...

Useimmat moottoripyörät millä minä olen ajanut kuulostavat aika hienoilta silloin, kun ne työskentelevät "täysillä".

Centauro tosin kuullosti penkitettäessä siltä, että jos kierrättää yhtään yli 9000 kieroksen, niin ne melko kovat mekaaniset äänet karkaavat osien kanssa ulkoilmaan usemman metrin alueelle... :)

Kyllä ne 2-venttiiliset Guzzitkin toimivat parhaiten silloin, kun ne kierrokset pidetään siellä 5500 nurkissa tai yli.

Isa-Masa

  • Viestejä: 72
Vs: Californian huippunopeus
« Vastaus #20 : Joulukuu 27, 2011, 12:18:55 ip »
   Banzai!
Camnille,
-1100i Sport Corsa vm.1998 =viimeiset 200.kpl numeroituja pyöriä,muutamilla tuuninkiosilla ym.muilla muutoksilla varustettuja pyöriä sport mallista -94-97.
-2.kpl tullut Suomeen,joista se toinen kolaroitu joitain vuosia sitten,eli ei heti tuu ranne kipeeks moikkailusta samanlaiselle fillarille...
-kuvagalleriasta 2009 vko.tapaamiset kuva 12. ja 2011 kotkat Syökerillä jokunen kuva,yhdessä jopa mummo kyydissä... ;)!
Ekulle,
-kyytiä on annettu/annetaan säännöllisesti juuri syiden takia,jotka mainitsit.
-mut palstalta löytyy henkilöitä,joiden mielestä hetkellinenkin ylinopeus rikollista toimintaa..siksi maininta järjenkäytöstä..
-Cali EV tallissa köröttelyä siihen liityvää nautiskelua varten, mikä tiettyinä päivinä ihan jees..
-HUOM! tasa-arvo, ylinopeus->kortti pois->työtön->asunnoton->jne,jne.. Aika reilu sanktio. Toki ei kaikille,mut mulle ainakin sattuessaan.. :o :o!!
      T.Isä-Masa

kaide

  • Viestejä: 1 141
  • Rookie_1977
Vs: Californian huippunopeus
« Vastaus #21 : Joulukuu 27, 2011, 12:59:54 ip »
   Banzai!
-HUOM! tasa-arvo, ylinopeus->kortti pois->työtön->asunnoton->jne,jne.. Aika reilu sanktio. Toki ei kaikille,mut mulle ainakin sattuessaan.. :o :o!!

Siinä tapauksessa: eihän sitä kortilla ajeta. Montaks kertaa on tien päällä korttia kysytty erikseen? Multa on harvemmin kuin parin kuukauden välein. Heittäisin jotain pari kertaa vuosikymmenessä on muun takia kuin pikku ylityksen.
Forza Moto Guzzi!

Tuulenpoika

  • Viestejä: 280
Vs: Californian huippunopeus
« Vastaus #22 : Joulukuu 27, 2011, 21:54:35 ip »
Kyllä mulle Calin nopeus on ihan riittävä.Pysyy hengissä ja kortti ei kuivu.Ajelin kaverin Ducati Streetfighterillä parisataa kilsaa syksyllä ja olihan se kokemus Caliin tottuneelta.Kärsimystä taajamissa kun kulki nykien 35 km tunnissa tyhjäkäynillä.Mutkatiellä pääsi elementtiinsä,oli naama virneessä meikäläisellä.Mutta ihan tappopeli muuten ,etujarru sairaan tehokas ja takajarru täysin tunnoton.Olipa ajelun jälkeen mukava körötellä Calilla.

Temmi

  • Viestejä: 151
Vs: Californian huippunopeus
« Vastaus #23 : Joulukuu 27, 2011, 22:03:12 ip »
No eipä nää Guzzit ole niitä, joilla tavoitellaan noita huippunopeuksia, mutta pitäähän se kokeilla :). Kummasti vaan hajabusa jää vuoristotiellä jälkeen ja sen kuski läähättää taukopaikoilla kun on niin raskasta ajaa. Grisolla kun liikkuu tasaista tahtia vuorenrinnettä pitkin, niin ehtii poltella sikarin, ennen kun hajabusa saapuu paikalle :).

kaide

  • Viestejä: 1 141
  • Rookie_1977
Vs: Californian huippunopeus
« Vastaus #24 : Joulukuu 27, 2011, 23:19:11 ip »
Ette vaihtaneet mopoja välillä?
Forza Moto Guzzi!

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: Californian huippunopeus
« Vastaus #25 : Joulukuu 27, 2011, 23:58:23 ip »
Lainaus
1100i Sport Corsa vm.1998, 2.kpl tullut Suomeen

Hyvä isä kuitennii, hieno peli. Mutta ei kai se mikään höyryveturi ole ainakaan moottorinsa puolesta, jos sama kone oli eri vaihteistoon kytkettynä vielä 2006 käytössä viimeisissä V11 -malleissa ennen nykyisen sportin markkinoilletuloa?  Ehkä ajoltaan sitten? On jäänyt jostain aiemmin lukemastani ehkä mieleen että kyseinen ajopeli ei sovi "hienohelmoille".  Toisaalta, eikös tuo 2 -venttiilinen "kulmikas" pytty tullut jo LeMans III mukana -81 käyttöön esiintyen ulkomuotonsa puolesta edelleen 2012 mallin Calissa, 31 vuotta täynnä...
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 28, 2011, 16:04:04 ip kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Californian huippunopeus
« Vastaus #26 : Joulukuu 28, 2011, 06:46:49 ap »
Olen ajanut tuollaista kakstuhatta jotain Le Mansia, on kyllä Calin koneeseen verrattuna todella notkea ja pehmeä. Protestoi lähinnä laajalla vatkauksella, tyhjäkäynniltä kiihdyttäessä isoilla vaihteilla. California hakkaa kuskin tien penkalle, kun samalla tavalla provosoi.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Temmi

  • Viestejä: 151
Vs: Californian huippunopeus
« Vastaus #27 : Joulukuu 28, 2011, 20:30:59 ip »
Ette vaihtaneet mopoja välillä?

Eipä vaihdettu. En mä omaani anna kellekkää, enkä olis halunnu busalla ajaa vuorilla. Moottoritiellä asia olikin ihan päin vastoin, en pysynyt perässä mitenkään. Grison huiput 230kmh todellista ja busan 298kmh, joten saksassa baanalla liikuttaessa jäin jälkeen pahasti, sen sikarin verran ainakin per tankki.

DB2

  • Viestejä: 62
Vs: Californian huippunopeus
« Vastaus #28 : Joulukuu 28, 2011, 22:27:43 ip »
Moron
-MG Daytonalla -92 menty enimmillään 150, tuuli kävi katteen takaa kovaa, ei kauhean kivaa...huiljensin!
-Ajettua omilla vehkeillä: Yamaha DS6, mittarin mukaan 150?? / Kawasaki 750 Turbo, 160 / Ducati 750SS, 160!
t. Seppo

DB2

  • Viestejä: 62
Vs: Californian huippunopeus
« Vastaus #29 : Joulukuu 28, 2011, 22:28:41 ip »
Moron
-MG Daytonalla -92 menty enimmillään 150, tuuli kävi katteen takaa kovaa, ei kauhean kivaa...huiljensin!
-Ajettua omilla vehkeillä: Yamaha DS6, mittarin mukaan 150?? / Kawasaki 750 Turbo, 160 / Ducati 750SS, 160!
t. Seppo