Tutki ensin että onko sulla rosteriset vai tavalliset pinnat.
Jos noin vähän pinnoja tarvitset niin soitto maahantuojalle ja kyselyä.
Pinnojen pituus, kierteen pituus ja mutkakohdan (jos on) malli (astekulma) ja mutkan jälkeinen pituus, halkaisija, mahdollisen paksunnoksen pituus ja materiaali. Myös mutterin tyyppi (halkaisija ja pituus).
Hyvä on ottaa kuva vanhasta pinnasta ja mutterista ja laittaa se mittoineen sähköpostin liitteeksi kun tekee tilausta niin ei tule väärää tavaraa.
Jos pinnat ovat ruostuneet niin kannattaa vaihtaa kaikki uusiin rosteripinnoihin.
Pinnojen valmistajia kyllä löytyy. Jos koko kierroksen/vanne laittaa niin varapinnan ja mutterin voi lisätä tilaukseen.
Ebayssa on ainakin joitain pinnoja tarjolla:
http://www.ebay.co.uk/itm/5-x-Guzzi-Wheel-Spokes-S-S-T3-Etc-Front-And-Long-Rear-/180455818525Vanhan vanteen rihtaus vanhoilla pinnoilla uudelleen voi olla hankalampi homma kuin laittaa kaikki uusiksi. Ne vanhat mutterit eivät aina suosista lähde pyörimään
Joissakin malleissa voi takapyörässä olla kahta eri pituutta pinnoja.
Olen rihdannut varsin lukuisia vanteita ja napoja yhteen. Mutta mieluimmin tekisin uusilla osilla. Kun tuot/viet vanteet, navat ja pinnat rihdattavaksi niin laakerit saavat olla navoissa paikoillaan/uusittu.
Tuossa joitain työnäytteitä:
http://www.76kustoms.blogspot.com/Multa saa myös napojen lasikuulapuhalluksen.
Itse olen saanut varsin hyviä pinnoja täältä:
http://www.symotic.com/site/racing_fi/Heillä ei silloin ollut vahvuutta matkalla vaihtavia pinnoja vaan kaikki olivat lankapinnoja. Nykytilannetta en tiedä. Guzzia eivät tunteneet merkkinä eli siihen heillä ei ollut mittataulukoita.
mm