Kirjoittaja Aihe: JEE, kohta tulee kesää!  (Luettu 58772 kertaa)

motomatti

  • Viestejä: 13 492
Vs: JEE, kohta tulee kesää!
« Vastaus #75 : Helmikuu 24, 2012, 11:06:48 ap »
Noita etu/alakatemalleja on näköjään useampia. Yläkatteessa nuo levikkeet ovat vissiin poliisivarusteiden kuuluvuutta/näkyvyyttä varten.
Alakate on "kevennetty" versio NTX:n kokokatteesta. Se kun peittää suurimman osan moottorista mutta kuvassa oleva näköjään jättää moottoria paremmin paljaaksi.
NTX on muutoin oikein mukava pyörä ajolleen mutta lyhyestä takahaarukasta johtuen meno on melko pomppuista maastossa. Pidemmistä iskunvaimentimistakaan ei ole siinä asiassa hyötyä. Laadukkaimmista kylläkin.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: JEE, kohta tulee kesää!
« Vastaus #76 : Helmikuu 24, 2012, 11:20:52 ap »
Kyllä, omasta mielestä pikkulohko ylipäänsä kärsii liian lyhyestä takahaarukasta. Baja-mallissa ongelma on ratkaistukin; putkihaarukka isolohkon perämurikalla. Miettinyt itsekin pidemmän haarukan tekoa ja kardaanin jatkamista. Tosin omalla perällä.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

ihmemies63

  • Viestejä: 10
Vs: JEE, kohta tulee kesää!
« Vastaus #77 : Helmikuu 24, 2012, 14:51:37 ip »
Hei GOTLER, vaikka luovuinkin poliisiguzzista, niin tilalle on tulossa California EV, joten ainakin lukumäärä täsmää
Ylä- Savossa. Olin ostamassa harrikkaa mutta se kauppa meni puihin.

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Vs: JEE, kohta tulee kesää!
« Vastaus #78 : Helmikuu 24, 2012, 16:32:36 ip »
Tuostako se sitten vuonna 2006 Mandellossa alkoi kytemään se kiinnostus Italialaisiin poliisipyöriin, joka sitten roihahti tarpeeseen hankkia tuo polizia 850T ?
Titaniumin kuski

motomatti

  • Viestejä: 13 492
Vs: JEE, kohta tulee kesää!
« Vastaus #79 : Helmikuu 24, 2012, 19:30:20 ip »
Noissa enduromallisissa pikkulohkoissa on sitten eri öljymäärä perässä.
Jos iskarit ovat pidemmät niin öljy lilluu perävaihteen takaosassa ja pienen vetopyörän etummainen laakeri pyrkii käymään kuumana.

Varma ohje oikeaan öljymäärään on, mallista riippumatta, kun nostaa perää niin ylös että kardaani on vaaka-asennossa niin tarkistuspropun alareunaan täyttäminen takaa oikean määrän.

Syvässä vedessä ajon jälkeen pitää peräöljy vaihtaa: siinä on vettä joukossa.
Huohottimen muuttaminen letkulliseksi poistaa välittömien ongelmien synnyn.

Niin ja Molykotea joukkoon!

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
Vs: JEE, kohta tulee kesää!
« Vastaus #80 : Helmikuu 24, 2012, 20:00:39 ip »
Olin ostamassa harrikkaa mutta se kauppa meni puihin.

Kiitä luojaasi..... ;D
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: JEE, kohta tulee kesää!
« Vastaus #81 : Helmikuu 24, 2012, 20:07:22 ip »
Mulla on monta HD:llä ajavaa kaveria. Kaikkien mielestä Harrikka on hyvä pyörä, ellei paras..










..mutta ei ainoaksi pyöräksi.


Kyllä itsekin jo vuosia katsellut Harrikkaa itselleni, nelospyöräksi.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
Vs: JEE, kohta tulee kesää!
« Vastaus #82 : Helmikuu 24, 2012, 20:29:50 ip »
Ajaiskin vaan kaverit muttakun eukkokin on siinä leirissä! Ja kukahan sen ropaleen joutuu pitämään liikennöintikunnossa....
Mua saa ampua polveen jos joskus ostan oman harrikan :D Buellia ei lasketa harrikaksi, viime aikoina on tuntunu outoa vetoa siihen suuntaan.
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

gotler

  • Viestejä: 256
Vs: JEE, kohta tulee kesää!
« Vastaus #83 : Helmikuu 24, 2012, 21:03:01 ip »
Kyllä Buell lasketaan Harrikaksi, sehän on selvää. Mutta ei kai sen takia ampumista aloiteta! Sitä paitsi, Buell olisi minunkin mieleen. Jos vain sopisin siihen..

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Vs: JEE, kohta tulee kesää!
« Vastaus #84 : Helmikuu 24, 2012, 21:08:00 ip »
Buellia ei enää valmisteta, ainakaan virallisesti , joten uskon että säilytät polvesi ehjänä  8)
Titaniumin kuski

Targa 2

  • Viestejä: 108
Vs: JEE, kohta tulee kesää!
« Vastaus #85 : Helmikuu 24, 2012, 21:14:49 ip »
Tuo Reiman esittämä saksalaispyörä on melko identtinen Mandello del Lariossa kuvaamani kanssa. Tuo oli Agostinilla "rasvattavana" Guzzin 90 vuotis juhlaviikon maanantaina.

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: JEE, kohta tulee kesää!
« Vastaus #86 : Helmikuu 24, 2012, 21:51:27 ip »
Kyllä Buell lasketaan Harrikaksi, sehän on selvää. Mutta ei kai sen takia ampumista aloiteta! Sitä paitsi, Buell olisi minunkin mieleen. Jos vain sopisin siihen..

Kuka laskee, kuka ei... pahanlainen välirikko tuli, kun HD veti maton alta - eikä kai Erik Buellia HDllä kunnolla ymmärretty koko aikana. Esim. Buellille tarkoitettu moottori vietiin ja HD toi sitten markkinoille V-Rodina, moottorit ym. hinnoiteltiin viimeisen päälle jne.
No, Buellilla on uusi firma EBR ja pyöriä tehdään, alk. 40.000 $. Kansanmalli kyllä tulossa...
Emeritus-guzzisti

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: JEE, kohta tulee kesää!
« Vastaus #87 : Helmikuu 24, 2012, 22:12:15 ip »
Ei V-Rodin (Porsche-system) moottori ollut kyllä koskaan Buelliin tulossa.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
Vs: JEE, kohta tulee kesää!
« Vastaus #88 : Helmikuu 24, 2012, 23:40:27 ip »
Buellia ei enää valmisteta, ainakaan virallisesti , joten uskon että säilytät polvesi ehjänä  8)

No enhän mä nyt sentäs uutta haikaale. Tuommonen "pulu" on tuossa naapurissa ja pariin kertaan olen itteni sen päältä löytäny. Olis semmonen kivan kevyt kylä/ratarassi. Katotaan nyt. Kun olis pätäkkää niin ei tarvisi miettiä....
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: JEE, kohta tulee kesää!
« Vastaus #89 : Helmikuu 25, 2012, 12:58:58 ip »
Ei V-Rodin (Porsche-system) moottori ollut kyllä koskaan Buelliin tulossa.

Jaa ei vai?
Cycle Worldin numeron May 2010 Buellin muistokirjoitusartikkelissa Steve Anderson kirjoittaa, että: "... resulted in the Loki 1 project, in which Eric enlisted Porsche to design a modernized and streetable version of Harley´s VR1000 race engine". Ja sitten Harley alkoi haluta sitä ja siitä tuli ensin 2 eri versiota, toinen Buellille, toinen Harleylle ja sitten "the engine had gotten too big, too heavy, too expensive and too late for what Buell had been trying to achieve".
Siis tämä Eric, joka sopi Porschen kanssa, on Eric Buell. Ja Anderson on sentään ollut Buellilla töissä, mutta mitäpä hän tietää...  ;D
On se hienoa, että täällä Suomessa tiedetään kaikki.
Emeritus-guzzisti