>>On se hyvä, että tälläkin foorumilla on aurausurakoinnin asiantuntijoita. Käykääpä kertomassa "vinkkinne" ja ohjeenne konekuskeille. Ovat varmaan tyytyväisiä..<<
Kysehän on kaiketi siitä, että hyvin monessa tapauksessa tyytymättömyyttä aiheuttaa sen aurakuskin asenne, joka taas näkyy huolimattomuutena tai huonosti tehtynä työnä. En minä ole oikea mies neuvomaan yhtään auraajaa hommassaan, mutta esim. kuvailemani Shellinkulmalla tapahtunut, nosti ihmetyksen aiheen.
Miksi tehdä huonosti / väärin / hutiloiden, kun hyvin tehty ei juurikaan kestä / maksa enempää? Tää on vähän sama asia, kun vaikkapa pyörän keväthuolto;
Vaihdan öljyt - jätänkö lootaöljyn vaihtamatta? Kun siihen menee aikaa ja öljyä...
Tai kun irroitin perämurikan, niin samalla huolsin sen Motomatin mainitseman sysäyksenvaimentimen. Sen aiheuttama lisätyö tai lisävaiva oli kuitenkin olematon sen muun työn yhteydessä. Semminkin, kun rengas oli puhki ja sekin oli paikattava.
Kyllä mä sen ymmärrän, että suuruudenhullu ei kannata olla - ei koko vetskaria tartte avata urinaalille mennessä yhden pienen...takia...
