Mukavaa ja mielenkiintoista keskustelua

Moottoripyöräily on suhteettoman kallista, se lienee fakta jota kukaan ei kiistä. Mutta silti...jos joku asia on oikein verissä, must juttu ja niin kuin khlisee kuuluu "elämäntapa", niin kyllä siitä vain sitte pulittaa ja rahua jostaki kaivaa. Ite olen sitä sukupolvea ja jopa ensimmäinen vuosikerta, jotka eivät saaneet A-tunnusta ilmaiseksi. Tästä asiasta olen sitä mieltä, että on hyvä että moottoripyöräkortin joutuu ajamaan erikseen, sen verran erilaisia vehkeitä ovat mp ja auto. Sitä en hyväksy, että moottoripyöräkortin ajaminen maksaa niin paljon varsinkin jos on jo autokortti alla. Itse ajoin kiltisti ja pulitin. Moottoripyöräilystä ja varsinkin mp-matkailusta olen itse haaveillut jo pikkupojasta lähtien. Ensimmäisen moottoripyörän ostin heti 30-v kun opiskelut ohi ja sai ensimmäisen kunnon työpaikan, jossa oli jatkuvuutta. Sitä ennen ei olis ollu mitään mahollisuutta harrastaa tätä lajia. Nyt uskaltaa sanoa, että tämä homma jatkuu niin kauan kuin henki pihisee.
Itse olen onnellisessa asemassa, kun vietti on custom puolelle jossa vakuutukset huokeita. Olen joskus miettinyt, että jos ostais oikein tehokkaan pyörän niin tulisko kiusaus kokeilla pyörän rajoja, ja sitten kun sen tekisikin väärässä paikassa... Onneksi alle 90hp riittää mulle