Uskallampa väittää että jo -80 lukuinen cali pesee ajettavuudessa suurimman osan tämän päivän kustomeista. Ainakin nuo isolohkoharrikat. Kävin edelliskeväänä kokeilemassa dynaa ja softailia, ei niillä mutkassa calin perässä pysyisi millään.
Ne on ne hyrrävoimat, jotka HD:ssä ovat "väärinpäin". . .
Guzzin (ja vanhan BMWn) moottorin pyörimis-suunta sekä matala painopiste ovat ylittämätön kilpailuetu ajo-ominaisuuksissa.
Pikkulohkoissa teho/paino-suhde antaa erinomaisen käsiteltävyyden "huonoillakin" jousitus-/vaimennus komponenteilla
Bellagio on melko riisuttu kapinallinen nyky näyttöpyörien tingen-tangellien kiillossa ("hapsuineen"), mutta mono-peräisenä kuulemma hyvä ajettava. Itse en ole uskaltanut vielä koeajolle, kun itseni tuntien liika innostus voi johtaa pikaiseen kiintymykseen, josta seuraa pankissa ripittäytyminen, johon ei muiden samassa pöydässä syövien aikaansaamasta asioiden "tietynlaisesta tärkeysjärjestyksestä" johtuen ole nyt sopiva eli ns. "järkevänä pidettävä" ajankohta. Vau, mikä hienotunteineni lausehirviö !
1400cc möhköCustom on se mitä ovat Guzzilta kauppoihin tuomassa. Minä toivon dual-cluch automaattia, että olisi vähän massasta poikkeva. Ehkä sellainen kirkkaan-metallin-vihreä-valkoinen valkosivurenkainen malli - Italian punaisin nahkasohva istuimin.
Ja tavanomaisen hopeakromin tilalla juhlallisempi 90th GoldChrome... Vain parasta - harvoille ja valituille !
