Kirjoittaja Aihe: Marco Simoncelli  (Luettu 3256 kertaa)

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Marco Simoncelli
« : Marraskuu 03, 2011, 11:19:39 ap »
Kysymys 1 Miksi oikealle kääntyvällä radalla kyljellään oleva pyörä luisuessaan kohti radan ulkoreunaa yht`äkkiä kääntyykin kohti radan sisäreunaa oikealle ? Kysymys 2 Miksi kypärä irtosi ?   :(
Titaniumin kuski

Guzzr

  • Viestejä: 672
Vs: Marco Simoncelli
« Vastaus #1 : Marraskuu 03, 2011, 19:07:05 ip »
Marco S

Reima

  • Vieras
Vs: Marco Simoncelli
« Vastaus #2 : Marraskuu 03, 2011, 19:12:01 ip »
Tuskin näihin koskaan vastauksia saadaan kuin myöskään Monzan onnettomuuteen 1973, missä Jarno ja Renzo menehtyivät.
Mikäli oikein muistan Jarnonkin kypärä irtosi kohtalokkain seurauksin.

Bhill

  • Viestejä: 263
Vs: Marco Simoncelli
« Vastaus #3 : Marraskuu 03, 2011, 19:27:48 ip »
Jarnon kypärästä tais mennä Pasolinin jalkatappi läpi syynä rytäkässä, missä ne molemmat kuoli.
V11 Sport

kvlm

  • Viestejä: 378
Vs: Marco Simoncelli
« Vastaus #4 : Marraskuu 04, 2011, 11:39:48 ap »
Kai se remmikin jollain kuormalla katkeaa, -tai sitten irtoaa koko pää ??

kaide

  • Viestejä: 1 141
  • Rookie_1977
Vs: Marco Simoncelli
« Vastaus #5 : Marraskuu 04, 2011, 13:04:11 ip »
Tuolta voi katsoa, miten se tapahtui: http://www.youtube.com/watch?v=V_CNAYXbTCE
Minusta näyttää, että takafillari ottaa vielä pitoa luiston aikana Simoncellin liukuessa kyljellään pyörän alla. Ajolinja muuttuu jyrkästi ja pyörä Simoncelli mukanaan muuttaa suuntaansa suoraan Edwardsin eteen.
Forza Moto Guzzi!

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: Marco Simoncelli
« Vastaus #6 : Marraskuu 04, 2011, 19:07:05 ip »
Tuolta voi katsoa, miten se tapahtui: http://www.youtube.com/watch?v=V_CNAYXbTCE
Minusta näyttää, että takafillari ottaa vielä pitoa luiston aikana Simoncellin liukuessa kyljellään pyörän alla. Ajolinja muuttuu jyrkästi ja pyörä Simoncelli mukanaan muuttaa suuntaansa suoraan Edwardsin eteen.

Ja jostakin luin, että vammoja oli kaulassa - Edwards osui kaulaan ja se varmaankin irroitti kypärän.
Emeritus-guzzisti