Kirjoittaja Aihe: AVK:lla Pirkkalassa Griso  (Luettu 7674 kertaa)

Pekka

Sohc van Helmi.

Kimmo Saarelainen

• Administrator
Vs: AVK:lla Pirkkalassa Griso
« Vastaus #1 : Lokakuu 31, 2011, 21:21:06 ip »
Tekee ihan kipeetä, kun kattelee noita kuvia  :o
t. toivottavasti ei käynyt pahasti!
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

Reima

• Vieras
« Vastaus #2 : Lokakuu 31, 2011, 21:22:36 ip »
Ei kai vaan tämä ole nim. Temmin Griso?

Temmi

« Vastaus #3 : Lokakuu 31, 2011, 21:28:36 ip »
Mun Griso.

Jos jota kuta pyörä kiinnostaa, niin ottaa yhteyttä rohkeesti vaan. Korjausarvio noin 11 000€....

Tuossa on mun "unelmapyörä" ja luultavasti ens kesänä tulee samanlainen alle, jos käsi tulee ajokuntoon.

Peki

« Vastaus #4 : Marraskuu 01, 2011, 10:26:22 ap »
Toipumisia vaan. Ja ensi keväänä uutta alle. Saako kysyä, että mitä tapahtui?

Mutta onpahan melkoinen hintapyyntö. Mobile.de:ssä tavallinen 8V halvimmillaan muutaman saturaisen päälle tuon, ehjänä ja vähän ajettuna. Onhan tuo tietysti tarjouskauppaa eikä noita ole tarkoituskaan tuolla hinnalla myydä, muta joku järki se pitäisi olla kerjätessäkin.

motomatti

« Vastaus #5 : Marraskuu 01, 2011, 10:47:21 ap »
Mulla korjattiin hirvikolaroitu 40000 km ajettu 4 vuotta vanha Breva kuntoon 12000 Eurolla.
Vakuutusyhtiön tarkastaja oli sitä mieltä että jos olisi japanilainen niin laitettaisiin uusi pyörä mutta kun on eurooppalainen niin korjataan. Korjauksen hinta-arvio, eka kerralla, oli 8000 Euroa.
Sen korjauksen jälkeen vaihdettiin vielä jarrulevyt, vanteet, ym "pientä" niin tuli 4000 lisää hintaa korjaukselle. Ohjehinta uudelle taisi olla silloin n. 14500€.

mm

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
« Vastaus #6 : Marraskuu 01, 2011, 11:46:09 ap »
Temmille paranemista, hyvää vointia ja voimaa tuleviin koituksiin...

Kuvat pyörästä ovat aikas karseita. Olen tässä mielessäni onnitellut itseäni, kun Calissa on kaatumaraudat. Jalkaan ei tullut mitään, eikä pyöräänkään tullut tuollaista jälkeä...
Vaan eihän ne tietenkään Grisoon sovikaan - ei ainakaan sellaiset vesijohtoputket...

Vointi on hyvä, kylki vaan on edelleen arka ja kipeä, ilmeisesti tulee olemaankin pitkään. Vakuutusyhtiö korvaa tällä tietämällä kaikki pyynnön mukaan.
Harmittaa vain se kypäräasia; Ostin viime keväänä Verneriltä ja mielestäni paljon parempi kuin esim Schubert. Eikä hintakaan huimannut... Eikä enää noita saa...

TunturiTT

« Vastaus #7 : Marraskuu 01, 2011, 12:18:51 ip »
Toipumisia vaan. Ja ensi keväänä uutta alle. Saako kysyä, että mitä tapahtui?

Täytyy tunnustaa oma mälläys 2kk sitten.

4-kaistainen tie(2 kaistaa per suunta) taajama-alueella, nopeusjaroitus 60km/h. Ajoin vasenta kaistaa muun liikenteen mukana, kun oikealla kaistalla oleva auto päätti vallata paikkani vasemmalla kaistalla. Tein väistöliikkeen, kun tilaa oli, mutta tila loppuikin lyhyeen, kun vastaan tuli liikenteenjakaja ja tolppa. Ehdin jarruttaa 2-3m, jonka jälkeen suoraan tolppaan. Tilaa ei olisi ollut väistää mihinkään suuntaan osumatta autoon.

Posliinit saapuivat paikalle samaan aikaan kun ambulanssi. Ambulassin porukka hoiti homman siihen pisteeseen, että makasin paareilla, jolloin posliini tuli puhalluttamaan ja kyselemään mitä tapahtui. Löin sen verran kovaa pääni, että en osannut sanoa tarkalleen mitä oli käynyt(en muista vieläkään ihan kaikkea). Sanoin siinä, että säikähdin jotain, jonka jälkeen osuin tolppaan. Kuuntelin kun poliisit puhuivat keskenään siinä vieressä ja olivat laittamassa kaikkea tietenkin minun piikkiin. Noh... viikon kuluttua soitti tutkija, joka tenttasi mitä kävi. Tapahtumalla oli kaksi todistajaa, joista tosin ei ollut mitään apua kenellekään, sanoivat vain minun osuneen tolppaan... Autokuski ei myöntänyt mitään ja koska todistajia ei ollut, totesin helpoimmaksi unohtaa koko asian. Poliisi ei löytänyt mitään huomautettavaa minun toiminnasta, joten sakkoja ei tullut. Tasapeli.

Tässä tapaturmassa eivät kärsineet muut kuin minä ja pyöräni. Pyörä lunastukseen, itseltäni repes melkein kaikki sisuskalut ja käsi pahasti poikki. Kolme leikkausta takana ja nyt ihmetellään mihin kuntoon käsi tulee. Muut vammat ovat parantuneet/tulevat parantumaan täysin.

Onni tässäkin tapaturmassa oli kunnolliset ajovarusteet ja sairaalahenkilökunnan toiminta.

Ensi kesänä uutta Guzzia alle, jos käsi tulee ajokuntoon.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Peki

« Vastaus #8 : Marraskuu 01, 2011, 14:01:06 ip »

Jaahans, tuon verran sitä sitten näemmä tulee palstaa seurattua. No, johan tuosta jo pari viikkoa on, eihän sitä tässä tyhmemmässä päässä asiat noin pitkään pysy...
Kiitoksia tiedosta ja anteeksi laiskuus, kun en viitsinyt itse etsiä.

Pekka

« Vastaus #9 : Marraskuu 04, 2011, 22:32:32 ip »
Sohc van Helmi.

motomatti

« Vastaus #10 : Marraskuu 04, 2011, 22:47:47 ip »
Ja tuolta pohjalta mennyt lunastukseen. Näyttää liki ajokuntoiselta. Sarvi vääntynyt ja naarmuja siellä täällä. Ja mulla kun korjattiin 14500€ pyörää 12000 eurolla. Vakuutuksissa on eroja...

mm

Pekka

« Vastaus #11 : Marraskuu 05, 2011, 11:15:02 ap »
Vastinetta kalliille vakuutusmaksuille, ei ne tästä ainakaan halpene.
Kävin AVK:lla Espoossa alkuviikosta ostamassa B-osia varalle. Etummainen halli
on siellä täynnä kaksipyöräisiä. Ja epäselviä tapauksia jonossa mitkä eivät olleet
esillä vielä.

Pekka
Sohc van Helmi.

TunturiTT

« Vastaus #12 : Marraskuu 05, 2011, 11:35:50 ap »
Täytyypä käydä katsastamassa tuo Calivieteri.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Pekka

« Vastaus #13 : Marraskuu 10, 2011, 08:14:56 ap »
Moi.
Taitaa olla paikat täynnä kun lauantainakin pyydetään asiakkaita käymään.

http://www.avk.fi/tiedostot/file/AVK_TS1011_2x100.pdf

Pekka
Sohc van Helmi.

Temmi

« Vastaus #14 : Marraskuu 24, 2011, 18:58:01 ip »
Näyttää olevan Grisosta tarjottu 3500€. Joku teistä?