Kirjoittaja Aihe: Ratsia  (Luettu 3067 kertaa)

Espoon jätkä

Ratsia
« : Lokakuu 23, 2011, 17:30:56 ip »
Blondi joutui autollaan ratsiaan ja poliisi pyysi häneltä ajokorttia nähtäväksi.
Blondi kysyi, että millainen se on, ei hän ole koskaan joutunut näyttämään.

Poliisi selvitti, että se on suorakaiteen muotoinen, paperia vahvempi ja siinä on sinun kuvasi.

Blondi otti käsilaukkunsa, etsi ja etsi, kunnes löysi suorakaiteen muotoisen taskupeilin,
katsoi siitä kuvaansa ja ojensi sen poliisille.

Poliisi katsoi kerran peiliin ja virkkoi:
Ai jaa, olisit heti sanonut, että olet poliisi.

;D   :D  ;)  :)  ::)

Pekka

Vs: Ratsia
« Vastaus #1 : Lokakuu 23, 2011, 20:55:01 ip »
Blondi puhallusratsiassa.
Konsta:"Ja reipas puhallus tähän."
Blondi:"Hetkinen, täytyy miettiä, kumpi oli puhaltaa ja kumpi imeä..."
Sohc van Helmi.

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
« Vastaus #2 : Lokakuu 24, 2011, 15:02:50 ip »
Blondi meni valokuvaajalle. Kuvaaja kysyi, että otetaanko ns. rintakuva. Johon blondi:
- Kyllähän siinä saisi olla pääkin näkyvillä, jos se ei maksa erikseen.

Johtaja soitti illalla kokouksesta vaimolleen. Palvelijatar vastasi.
- Rouva on kylvyssä.
- Hyvä. Sanokaa rouvalle, että saavun puolen tunnin kuluessa. Painukoon jo vuoteeseen minua odottamaan.
- Hyvä on herra. Keneltä minä sanon terveisiä?

motoesa

• Vieras
« Vastaus #3 : Lokakuu 25, 2011, 15:52:29 ip »
Mulle kävi muutama vuosi takasin kun ajelin tollaista maansiirtoautoa, oli maanantaiaamu, kylmä sellainen ja virkavalta puhalluttamassa. Niitä oli aina kaistalla neljä perätysten ja mun kohdalle sattui sellainen nuori hyvän näköinen sussu, aukasin ikkunan ja tyttö ojensi pillin tärisevin käsin ja sanoi voisinko puhaltaa, mulle iski piru mieleen ja kysyin heti onko sulle tullu pipi? Tyttö oli jonkin aikaa kuin hmoilanen, sit repes nauraa ja sanoi et ei kun tohon pilliin, noh mää tietysti puhalsin. Homma oli selvä ja pääsin jatkaa matkaa, kun tulin takasin olivat vieläkin siinä ja kun menin ohi tyttö nauroi ja moikkas, olivat ilmeisesti poliisikoululaisia ja ensi kertaa tiellä. Muistan varmaan loppuikäni sen tytön ilmeen meni aivan ulalle :D :D

Espoon jätkä

« Vastaus #4 : Lokakuu 25, 2011, 19:15:13 ip »
Pipi !
Hyvin oivallettu !
Tilannekomiikkaa parhaimmillaan.  ;)

TunturiTT

« Vastaus #5 : Lokakuu 25, 2011, 20:25:43 ip »
Isäni on kokeillut tuota kanssa joskus. Meinasi olla hieman heikompi huumorintaju silloisella konstalla.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motoesa

• Vieras
« Vastaus #6 : Lokakuu 25, 2011, 21:31:30 ip »
Mun pakko sanoo olen vuosien aika törmäillyt aika usein noihin naispoliiseihin ja niitten kanssa on mennyt ihan kivasti.
Toinen hyvä tapaus oli kun olin taas k-autolla liikkeellä ja poliisit katteli papereita, tuli tyttöpoliisi ja annoin kaikki paperit hänelle, tyttö katteli papereita aikansa ja antoi paperit takasin ja totes että heillä on ollut sellainen käytäntö että ajokortissa tarttis olla valokuvakin.
Silloin oli mun aika mennä ulalle ja kattelin vanhaa paperista ajokorttiani, ja kas siinä ei ollut ollenkaan kuvaa. Aikani ihmettelin ja siellähän se oli lompsan pohjalla, mää näytin kuvaa tytölle ja tää totes rauhallisest et nuo kun tarttis olla yhdessä nipussa.
Homma oli sillä selvä ja kuvan liimasin illa kotona paikalleen. ;D

Espoon jätkä

« Vastaus #7 : Lokakuu 26, 2011, 05:21:56 ap »

Homma oli sillä selvä ja kuvan liimasin illa kotona paikalleen. ;D

Että nuin on poliisit turhan takia pikkutarkkoja, tarttis se ny piisata, että kortti o, sentään melkein rehellisellä miehellä.