Kirjoittaja Aihe: Uusien Guzzien työkalupussukka  (Luettu 21549 kertaa)

Sami

Vs: Uusien Guzzien työkalupussukka
« Vastaus #15 : Elokuu 02, 2014, 21:11:38 ip »
Eipä tule juuri työkaluja mukana pidettyä, kun en niillä kuitenkaan juuri mitään osaisi tehdä. Itse asiassa vasta muutama viikko sitten huomasin, että Brevan penkin alla on kuin onkin alkuperäinen työkalupussukka tallella. Sisältöön en ole vielä ehtinyt tutustua :D
Ilmastointiteippiä olen reissuille ottanut mukaan ja renkaanpaikkausvaahdonkin joskus. Nyt tuli kesälomareissulle otettua mukaan myös tuollainen Bahcon monitoimityökalu, lähinnä koska Brevan öljymittatikku on niin piukasti kiinni, ettei sitä ilman pihtejä saa auki. Samaten, jos polttimonvaihtoon pitäisi ryhtyä, tarvitaan kuusiokoloavainta. Voi olla, että nämä olisi tuosta Guzzin pussukastakin löytyneet, täytyykin tarkistaa, ettei turhaa rautaa mukanaan kuljettele.
Mulla on kyllä ollut hyvä tuuri, yhdeksän vuotta motohistoriaa takana, eikä yhtään sellaista vikaa ole ollut, että vaatisi toimenpiteitä tien päällä. Toki olen pyrkinyt pitämään ajokit aina sellaisessa kunnossa, ettei niitä vikoja tulisikaan.
Breva V850
Vespa GTS 250ie

motomatti

Vs: Uusien Guzzien työkalupussukka
« Vastaus #16 : Elokuu 03, 2014, 15:30:57 ip »
Työkalupussukassa on joitain tarpeellisia työkaluja mutta ei yhtään työkalua etu- tai takapyörän irrotukseen esim rengasrikon/vaihdon sattuessa. Sellaiset olen matkaan lisännyt. Satulan alla akun vieressä on tilaa hieman tuhdimmillekin työkaluille.
Kirjoittamassani blogiartikkelissa sivuan työkaluaihetta. Esimerkiksi 7 mm kuusiokoloavainta ei ole pussukassa vaikka mielestäni pitäisi. http://www.motomatti.fi/2012/08/arkipyoran-jarruremontti.html