Kaide on löytänyt anteliaan penkin tai sitten koneeseen on vaihdettu osia reilumminkin.
Minun koneesta löytyi 83 hevosvoimaa ja muutokset suurin piirtein samat eli putkisto muutettu ja ilmanputsarikotelon kansi poistettu ja ruiskun muuttaminen My16m-boxiin. Kierrosrajoitin oli setettu 9200 kierrokseen.
Matti puolestaan huijaa yhden mekaanisen ahtimen verran. nuo armottoman kovat vääntölukemat alakierroksilta paljastaa huijauksen armotta

Daytonan tehoilmoituksia on monia erilaisia riippuen vuosimallista ja markkina-alueesta.
Ilmeisesti joissakin on ollut kireemmät nokat ja jossain ei. On tainnut tehdas heitellä koneeseen sitä mitä on kulloinkin hyllyssä sattunut olemaan.
Tuo 97-mallisen Centauron alkuperäinen ohjekirja näyttää ilmoittavan tehoksi 95hv/8200 kierrosta ja väännöksi 88nm /5800 kierrosta.
Alkuperäisellä lastulla en ole muuta kuin koekäyttänyt ja huonoksi todennut. Creedonin C5-lastu löytyy ja sitten se paras eli My16m-ruiskuboxi.
Se boxi tosin vaatii niin paljon säätöihin perehtymistä, että ilman pitkällistä paneutumista hyöty on kyseenalainen. Ei olisi onnistunut minultakaan, mutta JuhaV sääti laitteen sen verran alueelle, että nyt vastaa kaasuun kyllä iloisesti ja ei nyi eikä nytkyttele pintakaasulla.