Moi! Varaosista ei reissuilla ole mulla ollu mukana ku varasulakkeita, johon pätkää ja yks rele. Jenkkireissulla oli lappoletku siltä varalta, että lentorahdin ajaksi ois pitäny vähentää bensaa tankista. No kas kummaa, sille tuliki käyttöä kun bensaletku irtosi ja piti saada bensat pois tanksista korjausta varten. Nikkaroitiin letku uudelleen kiinni. Työkaluja olen sinänsä varannut kohtuullisen määrän mukaan erilliseen työkalurullaan perustyökalujen lisäksi. Jeesusteipit ja nippusiteet tietenkin löytyy. Renkaanpaikkausvälineet on kyllä mukana eli paikkausvaahto, kamelinpaskapaikat sekä vielä muutaman hiilidioksidipatruuna lisätäyttöä varten. Kuten aikaisemmin todettiin, niin liiallinen varaosien rahtaaminen voi osoittautua turhaksi, koska luultavasti hajoaa juuri se paikka mihin varaosia ei ole mukana. Ai niin, silikonituubia olen pitänyt mukana. Sillä paikattiin kerran revennyt venttiilikopan kannen tiiviste, joka tapahtui pohjois-Norjan reissulla. Pyöräni on siis California Classic vm 2006.