Kirjoittaja Aihe: V11 öljylähteenä  (Luettu 2058 kertaa)

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 189
V11 öljylähteenä
« : Kesäkuu 18, 2011, 08:05:05 ap »
Nyt on V11 keksinyt uuden paikan mistä työntää öljyä
pihalle: kampiakselin takastefa. Nyt on sitten koettu
öljynjäähdytin, kardaanin etu- ja takapää (olisipa kunnon perinteinen luotettava ketjuveto) ja venttiilikopan tiivisteet. Eikö Kiinassa tehdä enää
öljyä pitäviä tiivisteitä?

motomatti

  • Viestejä: 13 485
Vs: V11 öljylähteenä
« Vastaus #1 : Kesäkuu 18, 2011, 11:21:09 ap »
No perhana. Vai on Teidän Sportilla identiteettikriisi kun tarvii reviiriä merkata...

Vinkiksi esitän että syytä laittaa tilalle sellainen tiiviste missä on se pyörimissuunnan mukainen kierre siinä stefan huulessa. Laakerikaupan sileä stefa ei jostain, erityisesti tiivistekauppiaalle, käsittämättömästä syystä pidä kovin pitkään. Nimim: On koettu.

Muutenhan homma on helppo: Vaihdelaatikko ja kytkin ja vauhtipyörä irti...

mm