Morjens kaikille täältä Oulusta.
Olen tässä katellu jos jonkinmoista customia takapuolen alle ja näin että myynnissä olisi tuollainen Guzzi Nevada vm. 2009, paikallisessa motoliikkeessä - erinomaisen vähän ajettu ja yksi omistaja. Mahdollisesti tulevalla omistajalla "eli minulla" pituutta 182cm - varmaankin aika hyvin pääsee moista pyörittelemään vai mitä? Tiedättekö ko. mallin kulutuksesta litraa/100km. Hintaa ei nyt niin hirmuisesti kun ottaa rahoitusta siihen väliin jonkinverran - autoa ei tarvitse kun kävelen yleensä talvet, viimetalvenakin vaatimattomasti 550 km - pysyy ikäänkuin aika sutjakkaana.
Yksi toinen Guzzi ehti jo mennä mutta sillä oli ajettu 51 tuhatta, tällä huomattavasti vähemmän, hyvä kun sisäänajettu - mikälie tullut edelliselle omistajalle ajatuskatkos kun on hienosta kulkupelistä noin vain luopunut. Meikäläisen käsissä vastaavalla ajetaan aivan varmasti pitkään.
Minulle on tarjottu ja ehdotettu jos vaikka mitä rassia - etupäässä kyykkypyöriä mutta en halua vekotinta joka lähtee kuin raketti ja päädyn sitten jonkun riivatun pyörävajan seinään sanoen - Tämmönen tästä sitten tuli ja loppuvuoden saa nuolla haavojaan. Ei mieluummin tällainen customi ja kardaanivetoinen, kun muuan Intruderin omistaja myös kehui eikä enää ketjuvetoista aio hankkia. HD:t aika tyyriitä, pitäisi ensin jostain Kenosta voittaa jotta ei tarvitsisi liian suurta rahoitustä ottaa.
Toisaalta tässä muuan päivä takaperin kävi ajatus että kyllä se pitää moottoripyörä hommata ennenkuin kupsahtaa poies ettei taattana tarvitse katua - miksen sitä hommannut, ikää kun on kohta puolivuosisataa mittarissa, että jos on kokemusta Nevadasta enskapyörän omistajana niin antaa paukkua.
Mieluummin eurooppalainen kuin japanilainen mopoti.