Kirjoittaja Aihe: Guzzin sisäänajosta?  (Luettu 2284 kertaa)

MysticRed

  • Viestejä: 10
Guzzin sisäänajosta?
« : Kesäkuu 09, 2011, 14:14:05 ip »
Miten olette Guzzinne sisäänajaneet sen ensimmäisen 1500 km:n aikana? 

TimoEv

  • Viestejä: 2 171
  • Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Vs: Guzzin sisäänajosta?
« Vastaus #1 : Kesäkuu 09, 2011, 16:24:31 ip »
Piikkiössä neuvoi Kape näin ostettuani uuden Calin:
- Älä aja 5.vaihteella
- Älä aja yli 100 km/h
- Vältä rajuja kiihdytyksiä.
- Aja "seka-ajoa" eli suht. vauhdikasta pikatiellä ja puolivauhtista paikallisteillä. Siis rentoa ajoa vaihtelevalla nopeudella.



Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
Vs: Guzzin sisäänajosta?
« Vastaus #2 : Kesäkuu 09, 2011, 17:45:53 ip »
Melko normaalisti minä ainaskin tuota sporttia käytin sisäänajon ajan. 6000 kierrosta oli muistaakseni raja, siitä yritin pitää kiinni. Tärkeintä taitaa olla tuo vaihtelevat kierrokset/kaasunasennot/nopeudet. Moottorijarru kuulemma tekee kanssa hyvää sisäänajon aikana.
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

FOT

  • Viestejä: 662
Vs: Guzzin sisäänajosta?
« Vastaus #3 : Kesäkuu 09, 2011, 18:34:48 ip »
Usea eri kuski tarjosi 1200 Sportilleni vaihtelevaa ajoa vaihtelevilla kierroksilla ensimmäisen 1500km:ä - hyvin ja "vaihtelevasti" suoritettu!

Suuri kiitos kyseistä MotoItalian koeajopyörää ajaneille ;)

Lainaus
Tärkeintä taitaa olla tuo vaihtelevat kierrokset/kaasunasennot/nopeudet. Moottorijarru kuulemma tekee kanssa hyvää sisäänajon aikana.

Näin se mene!

T,
Jukka

Ps. Eikä moottori pilalle mene, vaikka kierrokset välillä suositukset ylittää - kokonaisuus on pääasia.