oujea.
Jackal meni sit huoltoon.
Jm-motorsportin jori tuli ecun lukijan kanssa käymään. Ecu on hengissä ja raportoi välillä tps-ongelmista.
Diagnostiikka näyttää muuten ok:ta.
Huollossa pureksivat auki vian ja katsotaan sit mitä tehdään.
lisäys:
eli eli potkin mopon käyntiin kun huoltospezialisti oli paikalla. kuunneltiin ääniä ja nuuhkittiin tuoksuja sekä katseltiin savuja.
keskusteltiin mahdollisesta ajoitusvirheestä (nokka ja kampi eri käsityksessä siitä missä mennään). Sammutettiin kone ja nostettiin tankki irti ja pantiin diagnostikointipiuha ja -läppäri kiinni. Vanhoja vikoja oli kassillinen, ne resetoitiin.
Softa kyseli injektorit 1 ja 2 ja puolat 1 ja 2 ja mitään kummaa ei löytynyt.
Muuta kummaa ei softan näytössä näkynyt, mutta kun kasseltiin mitä TPS:stä ECU kertoo softalle, paukahti ruutuun vinkki että "tps saattaapi maattaa hassusti".
Keskusteltiin M15 maadoituksista ja piuhojen elämästä ja maailmankaikkeudesta ja kaikesta.
Kysyin sitten Jorilta, oisko hällä aikaa vilkaista ja ihmetellä. Jorilla toki oli, joten nostettiin Guzzi Sprinterin kyytiin. Jori katsoo kun kerkiää ja kertoo lisää kun on jotain uutta tietoa asiasta.
Tämä pajalle saanti sattui juuri hyvin. Talli on remontissa ja nyt on tuo yksi pyörä vähemmän jaloissa.
... ja kunhan saa tuon rullaamaan, käynen myymään Honda CBR600:sta eteenpäin ... ja arpomaan, mitä hemmettiä tolle BMW R1100GS:lle pitäisi tehdä, se kun käy vaan ei toimi (ihan kuin guzzi!).
... ja sitten pitäisi niputtaa tuo Honda MTX 125.