Hyvähän se on nyt ihmetella kuinka ne muut huoltaa. Viime syksynä jäi hommat kesken ko. laitteen puuttumisen vuoksi.

Oli kyllä puhetta että talven aikana hommaavat ja vissiin on sitten hommanneetkin, mikä on mainio juttu. Vähän pitkä matka Piikkiöön lähteä jonkun pikkujutun takia.
Niin en kyllä moiti ko. liikettä. Ihan hyvää palvelua olen saanut kun joskus olen siellä asioinut.
22,5-11 Lisäystä että ne poijaat taitaa oikeesti osata korjata Guzzejakin.
Vein Norgen 30 000 km vaivanneiden tyhjäkäyntiongelmien ja pintakaasuvaivojen takia hoitoon.
Nyt toimii kuin unelma. Ihan vaan sillä heitä ylistän kun maankuululla Guzzikorjaamolla asiaa ei saatu koskaan siihen kuntoon että olisi kotia asti pelittänyt.
Tosiaan syksyllä tutkivat samaa vikaa ja korjaus ei onnistunut kun ei ollut ko. laitetta. Veloittivat vain polttimon vaihdosta kun oli palanut. Nyt keväällä vein uudestaan ja muutaman päivan kuluttua pyörä toimi paremmin kuin koskaan.
Kertoivat että töitä teetti ennen kuin tajusivat mistä kiikastaa. Olin jo varautunut ostamaan pyörani heitä takaisin mutta laskukin oli kohtuullinen.