Hyvä aine ainakin Guzzin 5-vaihteisessa vaihdeloorassa. Vaihtamassa saa kyllä olla tämän tästä. Kulutuskestävyys on heikko. Tarkoitettu ralliautojen ja vast. suorahampaisiin synkronoimattomiin vaihteistoihin lyhytaikaiseen käyttöön. Melko kallistakin se on. Halvemmaksi tulee ostaa iso kannu tavallista vaihteistoöljyä muutaman vuoden välein.
Perävaihteessa käyttäisin sitä mitä suositellaan ja Molykotea myös.
Alunperin esim. CARC -voimansiirtoon ei suositeltu Molykotea mutta kokemuksen karttuessa nimenomaan tehtaan esityksestä sitä pitää laittaa.
Itse käytän "marjapuuroa" siksi että ahdetun Centauroni tehot ovat tavan Guzzia melkoista suuremmat ja tämän aineen ominaisuutena on säästää kiintoaineensa avulla ryntöpintoja pittingiltä erityisesti alakierroksilla vedätettäessä. Perävaihteessa hammaskosketus eri tyyppinen ja siellä tapahtuu myös hammasrattaan aksiaalisuuntaista liikettä toisin kuin vaihteistossa. Siksi siellä on liukasta Molykotea. Jotkin vannovat esim. RVS:n nimiin mutta jos luette sen speksit niin sen toiminta alkaa vasta sitten kun vikaantumista on jo tapahtunut. Pittingiin sekään ei auta.
mm