Kirjoittaja Aihe: Jyväskylän pyöränäyttely  (Luettu 3690 kertaa)

TunturiTT

Jyväskylän pyöränäyttely
« : Huhtikuu 01, 2006, 13:06:18 ip »
No niin!! Olipa mainio näyttely Jyskälässä!! Paljon oli nähtävää ja paljon oli tuttuja. Oli positiivinen yllätys, kun olin jostain harhaisesti otaksunut pääsymaksun olevan 8€ mutta sehän olikin vainen 5!! Mistähän lie olin tuonkin päähäni saanut..?
Näin ens kertaa livenä Grison. Love. Kylmien tyyppien jälkeen se varmistui -> sitä on pakko päästä kokeilemaan kesällä. Onneksi ei ole rahaa, että tarvitsisi ostaa pois kuleksimasta mokomaa. Pikkuisen korkeammalla tangolla sais sen varustaa, noin niin kuin minun mieleen. Ei voi kun hehkuttaa, hieno oli.
Lisäksi näytillä oli jonkun yksityisen V7 Sport. Suosikkipyöriäni myös. Täydellinen pyörä jo tuolleen, ei tarvitsisi muokata yhtään.

Ei silti, että olisi halvaksi jäänyt reissu; Hanxin osastolta matkaan tarttui perforoitu nahkatakki kovilla suojilla. Juuri tätä kyseistä yksilöä kuolasin jo talvella liikkeessä asioidessani ja nyt kevättalvesta, kun kävin edellistä takkia "tuunauttamassa". Sen verran piti antaa värissä ja tyylissä myöten, että takin pääväri on liki tismalleen Larion punainen!! Helteisillä keleillä vois siis tien päällä törmätä punamustaan Lario/ohjastaja -yhdistelmään.

ps: täällä on koko päivän satanut kevättä taivaalta. Jippiii!!! Kurakelejä-> lumet sulaa-> tiet sulaa-> kevät tulee..? :) Pörr pörrr
Hyvä pyörä, parempi mieli.

TunturiTT

Jyväskylän pyöränäyttely
« Vastaus #1 : Huhtikuu 01, 2006, 13:09:32 ip »
Tässä vielä kännykuva tästä ihanuudesta!!
Hyvä pyörä, parempi mieli.