Moi.
LeMans IV voi olla jo sen verran elämää nähnyt peli että, voi olla kunnossa pieniä yllätyksiä odotettavissa. Toisaalta tämän merkin harrastajat ovat tavaneet pitää
ajopelistään hyvää huolta. Tyypillinen ennen 100kkm vastaan tuleva korjauskohde on jakopää ja venttilinnostimet/nokka-akseli, kuluvat ns. loppuun.
Jos moottorin ilmansuodatus on ollut kunnossa, moottori ei muuten varsinaisesti kulu loppuun.
Jos moottoriin on laitettu kevyt vauhtipyörä, laturin roottorin käämitys tuppaa irtoamaan tuon 100kkm välein.
Ajokilometreistä riippumatta yllättäen rikkoutuva osa näyttää olevan kardaanin ristinivel.
Kardaaniakselin ja perän välinen holkki on myös kulutustavaraa ja em. kilometreissä voi olla edessä holkin ja perävälityksen vaihto. Jos holkin uritusta on jaksanut voidella matkan varrella, pääsee sillä pidemmällekin.
Tekniikkapuolelle varaosia saa hyvin, ulkoasuun liittyviä huonommin.
Sähköpuoli on täyttä Italiaa, eli tomii jos pikku häiriöitä ei lasketa 

Nettimotossa on tarjolla kuten on ollut foruminkin myyntipalstalla. Hinnat ovat mielestäni aika alhaisia. Kannataa ostaa nyt. Siis jos on kanttia opetella tykkäämään LeMansista.
Arkiajokiksihan tuota haaveilet?
Tulet ainakin halutessasi mukaan hienoon porukkaan.
Pekka