Kirjoittaja Aihe: Peikkoja EU:sta  (Luettu 2652 kertaa)

motomatti

Peikkoja EU:sta
« : Lokakuu 18, 2010, 17:21:19 ip »
Uusimmat uutiset MMAF.ltä ja Smotolta eivät lupaa hyvää tulevaisuutta moottoripyöräilylle.

Katsokaapa: http://www.mmaf.fi/forum/

Kolme ensimmäistä uutista kertoo jo paljon.

Näitä asioita käsitellään nyt ja jos maamme nöyryys Brysselin suuntaan on entisellään niin ei kauaa tarvitse vartoilla kun mietitään että mitäs nyt...

mm

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Vs: Peikkoja EU:sta
« Vastaus #1 : Lokakuu 18, 2010, 20:11:46 ip »
Tällaisten asioiden takia on todellakin tärkeää olla mukana FEMAssa. Ja - kuten Sieravuorella puhuttiin - siellä ollaan SMOTOn kautta. Ja vaikuttaminen maksaa alle 5€ / nenä.
Entistä tärkeämpää olisi kaikkie, myös VMPK:n, TFMK:n, jne olla mukana. Mutta kun heidän mielestään SMOTOsta ei saa jäsenmaksulla mitään. Pitäis kai olla ilmaisia renkaita tms...

aj@

« Vastaus #2 : Lokakuu 18, 2010, 20:26:29 ip »
Taitaa TFMK:ssa olla sementoitu juttu. Liikaa rahanmenoa. Vuosikokous on helmikuussa ja perinteisesti on ollut vähän osanottajia, enpä ole ollut itsekään. Nämä jutut ovat jokaisessa valtakunnallisessa kerhossa väkisinkin pääkaupunkikeskeisiä ja porukkaa kuitenkin ympäri Suomen. Aika moneeen kerhoon olen kuulunut/kuulun, hallitukseenkin ja kaikissa tuntuu vitonenkin olevan liikaa, oli asia mikä hyvänsä. Minkäs teet ?.

Ekku

« Vastaus #3 : Lokakuu 18, 2010, 21:12:05 ip »
Aika moneeen kerhoon olen kuulunut/kuulun, hallitukseenkin ja kaikissa tuntuu vitonenkin olevan liikaa, oli asia mikä hyvänsä. Minkäs teet ?.
4

Niin kai se on. Pelätään varmaankin, että "jotkut muut rellestää MINUN rahoillani".

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
« Vastaus #4 : Lokakuu 19, 2010, 08:35:39 ap »
Muistaakseni TFMK:n ja VMPK:n eron syyksi selitettiin juuri tuo "...minun rahoilla..." ja "...ei saa mitään hyötyä...". Onhan se tietenkin suuri rahanmeno, 5€ / nenä. Sillähän saa askin tupakkia tai pullakaffeet aakkosasemalla. Ja - kuten - kirjoitin, edes renkaita ei saa ilmaiseksi, vaikka maksaa huikean summan vuodessa.
Minä kuulun oman alani ammattiliittoon. En siksi, että saan kalenterin, lehden yms. krääsää. Vaan siksi, että minun asioitani valvoo joku työkseen. Ja maksan siitä sentäs 250€/v...

On ihan turha kiukutella sen enempää netissä, kuin kokouksissakaan asioista, jos ei toisena päivänä halua niihin vaikuttaa. Ja kuvitteleeko joku suomalaisen kerhon jäsen, että Brysselistä tulee edustaja kyselemään mitäs mieltä väki on? Olis se erikoista ollut nähdä komissaari Punkaharjulla menneenä kesänä...

Nooh...turhaanhan minä tästä täällä Gruppo on SMOTOn ja edelleen FEMAn jäsen ja toivottavasti pysyykin.

Pari kuukatuua ja päivät alkavat pidentymään. Sitten reilut kolme tiliväliä ja...  ;D

GaliNat

« Vastaus #5 : Lokakuu 23, 2010, 12:20:39 ip »
tuosta ammattiliiton maksusta,  510 euroa kymmeneltä kuulta minulla