Kirjoittaja Aihe: guzzihuhuja  (Luettu 3953 kertaa)

California

  • Viestejä: 187
  • on the Route 66
guzzihuhuja
« : Syyskuu 08, 2010, 15:21:10 ip »
Alla olevasta linkistä löydettävissä myös Guzziin liittyviä spekulointeja. Näyttäisi huhun asteella olevan ainakin uusi versio 1200 Brevasta sekä jotain mainintaa Californiasta. Kielitaito vaan loppuu multa huhujen syvällisempään lukemiseen...

http://www.moto-station.com/article9247-nouveautes-moto-2011-aprilia-moto-guzzi-bmw-et-benelli-l-europe-se-dechane-.html
Moto Guzzi v85tt Centenario
ex.Aprilia 1200 Caponord Rally
ex. Triumph Thunderbird 1600
ex. Moto Guzzi California classic

TimoEv

  • Viestejä: 2 173
  • Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Vs: guzzihuhuja
« Vastaus #1 : Syyskuu 08, 2010, 16:05:34 ip »
Kuukkelin käännöksiä:

>> Tiedämme, että Moto Guzzi valmistelee hänen comebackin segmentti kuuma rodders ja muiden urheilutapahtumien "retro" ja 2011 ... Ja se oli aika, brändi kärsii tietty pysähtyneisyys viime vuosikertojen. Uusin prototyypit esitteli Milanossa loppuisi 2009 mukaan meidän lähteiden lähellä todellisuutta (katso kuva montaasi). Meidän täytyy palauttaa kuuluisan nimen "Le Mans" varten täysiverinen urheilu reitti, pääsee sivulle ohjaus ja täynnä luonnetta? Tämä upouusi pyörä tilaisuutta esitellä perinpohjainen muutos nykyiseen moottoriin saatavilla muissa malleissa välillä.  <<

>>  Moto Guzzi Breva ja Kalifornia (50% todennäköisyys)

Moto Guzzi tie roadster voisi hyötyä mekaaninen ja jakaa lehden Le Mansin vuonna 2011. Kokonaisuudistusta Kalifornian viimeinen dinosaurus Italian, on myös mainittu, mutta todennäköisesti 2012.  <<

>> Dynasty Le Mans on kirjoittanut kaunein sivuille historian Moto Guzzi (ja moottoripyörät). Vuonna 70/80, 850 on jättänyt jälkensä ja pysyy, ja V7, Guzzi urheilu viite useiden sukupolvien moottoripyöräilijöiden. Seuraavan sukupolven hengen urheilijoiden tehty Mandello ovat onnistuneet enemmän tai vähemmän onnistuneesti, kunnes 1100 Sport 90-luvun lopulla, mikä todennäköisesti ansainnut enemmän kuin V11 2000-luvun kutsua Le Mans. Varten valloitus uusia asiakkaita, Mandello hieman vääristynyt käsitys perheen uusin perillinen nimi (vähemmän vakuuttava käsittelevien) kanssa, ei ole yllättävää, vaihtelevalla menestyksellä vähemmän ...
Kuuntele Lue foneettisesti <<

Ekku

  • Viestejä: 895
Vs: guzzihuhuja
« Vastaus #2 : Syyskuu 08, 2010, 18:43:23 ip »
On noi "kuukkelin" käännökset sitä tasoa, että taisin ymmärtää enemmän tuosta alkuperäiskielisestä versiosta, kuin tuosta "käännöksestä".  ;D

Norgearska

  • Vieras
Vs: guzzihuhuja
« Vastaus #3 : Syyskuu 09, 2010, 00:29:56 ap »
Koitin narrata Google-kääntäjää ranska-ruotsi-suomi, koska Euroopan isot kielet kääntyvät muka paremmin ruotsiksi..
Google-kieltä siitäkin tuli..

100%:n huhun mukaan kiinnostavaa on odottaa - anteeksi kamut - 6-sylinterinen BMW:

Käännös (FRANKRIKE > ruotsi > suomi)
Ne on jo iso sirinä Internet välillä ensimmäiset kuvat "varastettu" (...) väistämätön polttoainepumppu ja ensimmäinen virallinen asiakirja tuottaja. BMW K 1600 GT ja GTL aikoo täysin tulla uusi viitetasot GT luokassa BMW, hyvin epätavallinen ja lupaava 6-sylinterinen moottori mukaisesti odotettu hyväksyntä ja luokan suorituskyky (kokivat Honda CBX 1000 Kawasaki Z1300 ja muut vielä puhua siitä repiä silmään ...). Voidaan kuvitella, että nämä kaksi uutta huippuluokan kääritty kattava arsenaali tekniikka (mutta valinnainen), joka todennäköisesti merkitsee henkeä. Opimme enemmän Kölnin messuilla, lopullinen tapahtuma BMW, joka soittaa kotiin.

Temmi

  • Viestejä: 151
Vs: guzzihuhuja
« Vastaus #4 : Syyskuu 11, 2010, 14:14:04 ip »
Kohta ajetaan Makitalla ;D

"New Model Range for Guzzi 2011-2012
10-28-09 20:30

Piaggio invests 12 Million Euros in Moto Guzzi

Piaggio announces a new business plan for Moto Guzzi. Piaggio President Roberto Colaninno states that in accordance with this new plan, Moto Guzzi will be releasing a new line of motorcycles in the 2011-2012 model year. Piaggio are injecting €12 million into Moto Guzzi as part of this plan.

Speculation is rife that this €12 million is part of a €150 million loan from the European Investment Bank that Piaggio too in December of 2008 with certain conditions stipulating how this money is to be spent. These include the development of electric and hybrid drive technology and so could this new 2011-2012 line include Electric Guzzis buzzing around like Makita cordless drills? Did you hear that? That was the sound of 1000's of Guzzisti around the world as their jaws hit the floor in total disbelief. I personally can't imagine a Guzzi without that symphonic twin rumble, it seems that Brussels will have it's way even in sacred Mandello. Now a year isn't enough time to develop an entire new range of electric /hybrid models, methinks Piaggio must have been working this angle for some time now and have decided to slap the Guzzi badge on it to give it some legitimacy.

While production remains at Mandello for the moment, Guzzi research and development gets centralised at Aprilia in Noale.

Well of course this is all speculation, but at least we're in for some new models towards the end of next year."

Anssi

  • Viestejä: 137
Vs: guzzihuhuja
« Vastaus #5 : Syyskuu 18, 2010, 11:06:25 ap »
Ciao!

Mallistohuhuihin minulla ei ole uutta tietoa, mutta viime viikon perjantaina tehtaan portilla oli alla olevan kuvan mukainen plakaatti. Näyttää siis erittäin vahvasti siltä, että tehdas - mitä se sitten jatkossa valmistaakin - ainakin pysyy Mandellossa.

Joo, nähtiin matkalla paljon muutakin mielenkiintoista ;D.

-Anssi



[ylläpito on poistanut liitteen]

TimoEv

  • Viestejä: 2 173
  • Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Vs: guzzihuhuja
« Vastaus #6 : Syyskuu 18, 2010, 12:28:54 ip »
Ja jälleen hauskaa käännöstä:

***********************
Piaggio sijoittaa 12 miljoonaa euroa Moto Guzzi

Piaggio julkisti uuden liiketoimintasuunnitelman Moto Guzzi. Piaggio puheenjohtaja Roberto Colaninno toteaa, että tämän uuden suunnitelman, Moto Guzzi tulee julkaisemaan uuden linjan Moottoripyörien 2011-2012 vuosimallista. Piaggio suonensisäisten € 12 miljoonaa otetaan Moto Guzzi osana tätä suunnitelmaa.

Keinottelu on levinnyt, että tämä € 12000000 on osa € 150 miljoonaa lainaa Euroopan investointipankilta, että Piaggio myös joulukuussa 2008 tietyin edellytyksin säädetään siitä, miten nämä rahat on tarkoitus käyttää. Niihin kuuluu sähkö-ja hybridiautojen käyttötekniikan ja niin voisi tätä uutta 2011-2012 rivi sisältää Electric Guzzis pörinä ympärillä kuin Makita Akkuporakoneet? Kuulitko tuon? Se oli ääni 1000: n Guzzisti ympäri maailmaa niiden leuat osuvat lattiaan yhteensä epäuskoisena. Itse voi kuvitella Guzzi ilman että sinfoninen hengen Rumble, näyttää siltä, että Bryssel on se tapa jopa pyhä Mandello. Nyt vuosi ei ole tarpeeksi aikaa kehittää koko uuden sarjan sähkömoottori / hybridi malleja, minusta tuntuu Piaggio on työskennellyt tämän kulman jo jonkin aikaa, ja ovat päättäneet lyödä Guzzi rintanappi se antaa sille joitakin oikeutusta.

Vaikka tuotanto on edelleen Mandello toistaiseksi Guzzi tutkimus ja kehitys saa keskitetty Aprilia vuonna Noale.

No tietenkin tämä kaikki on spekulaatiota, mutta ainakin me pyrimme joissakin uusissa malleissa kohti ensi vuoden loppuun mennessä. "
*******************************
Vai suonensisäisten...Mä en ainakaan rupee!
Ja tulossa on uusi rintanappikin...  :D

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: guzzihuhuja
« Vastaus #7 : Syyskuu 19, 2010, 09:27:39 ap »
No onko sivusto muuttunut - nyt luvataan vain kahta/kolmea uutta mallia:
- Moto Guzzi Le Mans Evo (todennäköisyys 100%) - sitä messuilla esiteltyä aaltopeltiä mukana.
- Moto Guzzi Breva ja California (todennäköisyys 50%) - Brevan mekaniikkaa (ja näköjään muotoilua) päivitetään, Californian vuodeksi 2012.
Ei ollut suonensäisisestä mitään juttua.
Emeritus-guzzisti