On.
2v koneellisista tehokkain, vääntävin ja hienostunen Guzzi.
Alusta säädettävissä reippaaseenkin ajoon kohdilleen vakio komponenteilla.
Oikeissa säädöissä myös pieniruokainen.
Pienillä muutoksilla mieleiseksi:
"Nopeusanturin etäisyyden muutos.
Etujarruputkien reititys.
Etukatteen kiinnityksen säätö.
Keulakulman muutos.
Etupään öljymäärän muutos.
Jarrukahvan säätöosa ja sen jousivastuksen lisäys.
Kytkinkahvan säätöosa.
Oteleveyden kaventaminen - tankopainojen ja kahvan kumin väliin uudet osat.
Peilien vaihto.
Kiinteä GPS + sähkö virtalukon takaa.
Varsinkin tankin ja satulan alla sähköjen uudelleen reitystä.
Ilmansuodatuksen muutos.
Moottorinohjausyksikkö.
Pakoputkiston kiinnityksen säätö.
Vaimennin, kannatinosa + yhdistelmä putken lyhennys.
Erillisellä säiliöllä varustettu huohotinjärjestelmä.
Sivujalan modifiointi ja liikeradan muutos.
Tail tidy sis. rek. kilven valon ja heijastimen paikan muutos.
Takalaukku 750 Brevan tankkilaukusta modifioimalla.
Etc.
Tämän projektin päämäärä on avoin...
Korostan, että 1200 Sport ei välttämättä tarvitse mitään edellämainituista toimenpiteistä toimiakseen kunnolla"
Seuraavaksi listalla cliponit (otekorkeus 8-10cm alemmas) ja jalkatapit n. 10 cm. taakse ja n. 10 cm ylös + vivuston muutokset...
Tuolta löytyy myös lehtien artkkeileita
www.1200sport.com/forum/ (vaatii kirjautumisen)
T,
Jukka
Ps. Rautaan ei kannata rakastua - koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.