Kirjoittaja Aihe: Uusi MG-malli?  (Luettu 2191 kertaa)

TimoEv

  • Viestejä: 2 173
  • Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Uusi MG-malli?
« : Elokuu 05, 2010, 14:42:42 ip »
Tamperelainen autoliike myy ihan uutta ennentuntematonta Moto Guzzia. Onkos kukaan muu kuullut tuollaisesta?
Alla tekninen erittely.

*****
Moto Guzzi 1200 Sport
uusi
Kuvaus:
Hopea/Valkoinen, Uudenveroinen Bellagio, 1000km huolto tehty, Lisävarusteina mm. Pleksi, Kaatumaraudat, Sivulaukut, Takalaukku. Vaihto / Rahoitus.
Vm./Rek. vuosi:    2010
Moottori:    V2, 90°, 4-tahtinen, ilma- / öljyjäähdytteinen
Kuutiotilavuus:    1151 cm3
Max. teho:    77 kW
Vaihteisto:    6 vaihdetta
Tankki:    23 l
*****
Niin se vaan myyjän ammattitaito ja luotettavuus kasvaa uusiin sfääreihin... ;)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 05, 2010, 21:33:36 ip kirjoittanut TimoEv »

capriccioso

  • Viestejä: 196
Vs: Uusi MG-malli?
« Vastaus #1 : Elokuu 07, 2010, 13:19:16 ip »
Tamperelainen autoliike myy ihan uutta ennentuntematonta Moto Guzzia. Onkos kukaan muu kuullut tuollaisesta?
Alla tekninen erittely.

*****
Moto Guzzi 1200 Sport
uusi
Kuvaus:
Hopea/Valkoinen, Uudenveroinen Bellagio, 1000km huolto tehty, Lisävarusteina mm. Pleksi, Kaatumaraudat, Sivulaukut, Takalaukku. Vaihto / Rahoitus.
Vm./Rek. vuosi:    2010
Moottori:    V2, 90°, 4-tahtinen, ilma- / öljyjäähdytteinen
Kuutiotilavuus:    1151 cm3
Max. teho:    77 kW
Vaihteisto:    6 vaihdetta
Tankki:    23 l
*****
Niin se vaan myyjän ammattitaito ja luotettavuus kasvaa uusiin sfääreihin... ;)

Sitä saa mitä tilaa. Tyypillinen esimerkki siitä, kun Suomessa ei nykyään oikein osata myydä muulla kuin hinnalla. Mutta toisaalta homma toimii kerta toisensa jälkeen, ja suomalainen ostaa vaikkei aina edes ihan tarkkaan tiedä mitä, "ku suap halavala".

Kyllähän Euroopan isoilta tukkureilta saa rahalla myymättä jääneitä mopotteja. Nykyinen yleinen ketjumarketisoituminen tavallaan vähän surettaa, kun kohta kaikki tavara pitää hakea kaikenmaailman konsonanttikauppojen jättihalleista, joissa ei eroteta mollykottia margariinista, ja esim. ongelmatapauksissa ollaankin sitten oikeasti ongelmissa.

Eipä minullakaan ole mitään vähän edullisempia gutseja vastaan, mutta ei paikallisen myynnin, huollon, jälkimarkkinoinnin yms. muodostaman kokonaisuuden kustannuksella. Ei moottoripyörissä eikä muissakaan asioissa. Tosin kylläpä tuo autojobbarikonseptikin näyttää toimivan, koska harmatuotujen gutsien myyntimäärä näyttäisi olevan kasvussa. Toivottavasti se näkyy jatkossa enemmän kokonaismyynnin kasvuna kuin olemassaolevien markkinoiden uusjakona.