Kirjoittaja Aihe: Lario Cafe Racer  (Luettu 5345 kertaa)

jAgo

  • Viestejä: 186
Lario Cafe Racer
« : Heinäkuu 02, 2010, 12:16:48 ip »
Ciao !

No nyt on sitten ekat Cafet käyty viikolla juomassa tarkoitukseen sopivalla kulkupelillä.

Äänetkin taitavat olla "aika kohdillaan" kun Hesassa Harrikka pysähtyi liikennevaloissa viereen ja kaveri kertoi, että täytyy varmaakin vaihtaa putket kun ei kuule että oma kone käy :)

jAgo


[ylläpito on poistanut liitteen]
Scuderia 59 Blue Wings Moto Guzzi

capriccioso

  • Viestejä: 196
Vs: Lario Cafe Racer
« Vastaus #1 : Heinäkuu 03, 2010, 20:08:32 ip »
Buena sera,

Ei pöllömpi kaffillakäyntihärveli. Mistäs hommasit moisen satulan ja persauksen tohon vehkeeseen? Pitikö paljonkin tuunata, että passasi?
Tuohon koneen ja perän "hinkkaukseen" lienee siihenkin uponnut tovi jos toinenkin..?  :)
Mutta mitä ilmeisimmin homma kannatti.

Bhill

  • Viestejä: 263
Vs: Lario Cafe Racer
« Vastaus #2 : Heinäkuu 04, 2010, 10:56:36 ap »
Minua taas kiinnostaa enemmän, että mistä tuo etukate on peräisin? Ts. mistä sellaisen saisi hankittua? Olis aika sopivan siro tuohon mun V11:en ja paremman näköinen kuin pelkkä kirkas muoviläpyskä. Viikko sitten tuli eksyttyä pariin otteeseen motarille ja tuli mieleen, että olishan se kate joskus aika mukava. Talven aikana olis tarkoitus viritellä jotain tuulenhalkojaa, jos vaikka tulis ens kesänä lähdettyä sinne Mandelloon...

On sulla tosiaan hyvän näköinen peli!
V11 Sport

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Lario Cafe Racer
« Vastaus #3 : Heinäkuu 04, 2010, 15:32:11 ip »
Hieno peli!
Etukate näytäis olevan Targa 750:n tms etukate ja takanen perustakakate, vissiin eniten kopioitu Guzzin takakate. Hieno kylläkin.
Eikös Ekun ratakamppeessa ole samalla muotilla tehty kuuppa?
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Ykä

  • Viestejä: 188
Vs: Lario Cafe Racer
« Vastaus #4 : Heinäkuu 04, 2010, 22:22:38 ip »
Pyörähän on ollu Tapsak:lla aikaisemmin ja oli joskus puhe, että etukate olis Lemans IV:een kuuluva.

Bhill

  • Viestejä: 263
Vs: Lario Cafe Racer
« Vastaus #5 : Heinäkuu 04, 2010, 22:28:43 ip »
Tsekkasin asian ja TunturiTT näyttää olevan oikeassa. Muutenkin pyörä näyttää olevan takakatetta ja pakoputkistoa lukuunottamatta Targan näköinen. Kuvat vaan oli ainoasta takaa ja sivulta, jolloin ei neliskanttinan ajovalo näkynyt. Se ei taida näyttää hyvältä pyöreämuotoisessa V11:ssa. Jos jollain olis nurkissa joutilas, vaikka rikkinäinenkin, voisi siitä koittaa modifioida sopivaa.
V11 Sport

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Lario Cafe Racer
« Vastaus #6 : Heinäkuu 05, 2010, 08:12:11 ap »
Takakate taisi olla Magni tai sen kopio.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

FOT

  • Viestejä: 662
Vs: Lario Cafe Racer
« Vastaus #7 : Heinäkuu 05, 2010, 08:40:43 ap »
Hieno Lario!

Magnilta löytyy www.magni.it/v11_fairing.htm .
Jäsenien pyörägalleriassa on kuva Mynysportin pelistä - hieno kate/pyörä.

T,
Jukka


Bhill

  • Viestejä: 263
Vs: Lario Cafe Racer
« Vastaus #8 : Heinäkuu 05, 2010, 09:41:55 ap »
Joo, eikä ole kovin kalliskaan. Ainoa ongelma on, että siinä tarvitaan matalammat klip'onit, jotka tulee sarjan mukana. On toi ajoasento jo nyt tarpeeksi matala.
V11 Sport

jAgo

  • Viestejä: 186
Vs: Lario Cafe Racer
« Vastaus #9 : Heinäkuu 05, 2010, 10:04:01 ap »
Ciao !

Kyllä olette oikeilla jäljillä. Etukate on mieluummin Le Mansista kuin Targasta kun on kysessä Raceri  ;)
Kuvia Le Mansissa kiinni olevasta löytyy Nettimotosta esim .  http://www.nettimoto.com/moto-guzzi/le-mans/834203

Satula on MotoMatin muotin käsialaa Tampereelta. Muokattuna pyynnöstä kisakäytöstä katukäyttöön. Muokkaus tarkoittaa työkalu tilaa takaosaan.
Niin monia vuosi on tullut Guzzeilla liikuttua että "avun tarvitsijaa" on aina teillä  :D

Sinne sopii hyvin perusvarustus kuten kuvista näkyy.

jAgo

[ylläpito on poistanut liitteen]
Scuderia 59 Blue Wings Moto Guzzi