Kirjoittaja Aihe: Ostamassa nevadaa -02  (Luettu 4583 kertaa)

robert70

Ostamassa nevadaa -02
« : Kesäkuu 02, 2010, 09:03:39 ap »
Olen aikeissa ostaa vuoden 2002 nevadaa. Pyörällä on ajettu 30 000 ja kunnoltaa näyttäisi olevan ihan siisti. Olisin kiitollinen jos antaisitte kommenttia ko. mallista. Pyörästä puuttuu ohjekirja, joten jos jollain on ylimääräinen tai kopioisi sellaisen minulle, olisi huippu juttu.

Antakaa ihan suoraan palautetta kannattaako tuollaista ostaa. Mitenkä on sitten myynti eteenpäin, onko näille ostajia?

-ISO kiitos-

Tevil

Vs: Ostamassa nevadaa -02
« Vastaus #1 : Kesäkuu 02, 2010, 09:30:05 ap »
Nevada - niinkuin useimmat muutkin Guzzit - on siitä kiitollisia pyöriä, että tietoa on helposti saatavana ja mallit eivät radikaalisti ole vuosien aikana muuttuneet. Katso nämä linkit, josko olisivat hyviä ensihätään.

http://guzzista.wetpaint.com/page/Moto+Guzzi+Nevada+750+Manuals

www.motoguzzisti.com/m/cr/nevada-750ie-workshop-manual.pdf

Vierailija

« Vastaus #2 : Kesäkuu 02, 2010, 12:58:37 ip »
Nevada on OK - itse asiassa mulla vissiin oli just 2002 Nevada - ei ongelmia.
Jälleenmyynnin kanssa ei ollut myöskään ongelmia, se meni lunastukseen.  :'(
Emeritus-guzzisti

Reima

• Vieras
« Vastaus #3 : Kesäkuu 02, 2010, 13:34:40 ip »
Ciao!

Nevada on mitä parhain yleispyörä ja malli aloittaa Guzzi-harrastus.
Tuo 2002 malli taitaa ilmeisesti olla viimeinen vuosikerta ennen ruiskuversioista pikkulohkoa  ??? vai oliko 2003 vielä kaasarit???

Kannatta katsoa ja verrata markkinoilta eri vaihtoehtoja, suoralla ostolla voi tehdä hyvät kaupat, vaikka hyvin pidetty ja huollettu peli yksityiseltä. Ainakin Nettimotossa Nevadaa on paljon tarjolla!

Piikkiöstä aikanaan ostin suoraan hyvin pidetyn vanhemman Nevadan koeajamatta sillä herrasmiessopimuksella, että on teknisesti ehjä.

Jälleenmyynnistä kokemusta omaavana voisi vaan sanoa, että kunniallisin tapa myydä eteenpäin on vaihtaa uudempaan - Guzziin! Suoraan yksityisenä myydessä voi vaan itseään onnitella, jos saa kaupaksi. Sen verran on margiaalimerkki, jonka vuoksi kukaan ei varmaankaan impulssiostona Guzzia hanki, vaan se on harkinnan tulos.

- Reima -

Vierailija

« Vastaus #4 : Kesäkuu 02, 2010, 17:59:39 ip »
2002 oli viimeinen malli, jossa oli 2 jarrua edessä.
Tai miten sen ottaa, uusi malli tuli kesäksi - itse halusin juuri kahden etujarrun mallin - taisi olla viimeisiä sellaisia.
Mainio pyörä, kyllä!  ;D
Emeritus-guzzisti

robert70

« Vastaus #5 : Kesäkuu 03, 2010, 11:19:33 ap »
Kiitos kommenteista.

Ostin tuon pyörän ja nyt odotellaan aurinko/lämmintä.

-Mistähän kannattaisi/pystyisi ostamaan pyörään sellaisen hupun joka laitetaan pyörän päälle (sama idea kuin grillissä)?

-Ja jos jollain olisi edes kopiota ohjekirjasta niin Kuopion mies kumartaisi nöyrästi.

-Pystyykö tyhjäkäyntiä säätämään itse?

-kiitos jälleen-

TunturiTT

« Vastaus #6 : Kesäkuu 03, 2010, 13:27:49 ip »
Tuossa ylhäällä oli linkki, josta manuaalin voi ladata koneelle.
Itse ostin naisen pyörään yleismallisen pyörähupun Jyväskyläläisestä halpakaupasta, Jyskän Varastomyymälästä. Maksoi huikeat 12 euroa. Käy Naisen Kawasakin matkakyykyn ja oman Pläski-Guzzin päälle kuin niille tehtynä! Siis tietenkin yhden pyörän ylle kerrallaan :D
Kaasarimallissa, molemmissa kaasareissa on perinteiset luistia säätävät ruuvit kyljissään. Säätö on helppoa.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Peki

« Vastaus #7 : Kesäkuu 08, 2010, 15:47:18 ip »
Jos oikein näin, niin tuo annettu linkki koski ruisku-Nevadaa, jollainen tuo kysyjän ostama malli ilmeisesti ei ole. 02-mallin Nevadaan näkyisi löytyvän ainakin omistajan käsikirja (italia-englanti-ranska-saksa) Greg Benderin sivustosta:
http://www.thisoldtractor.com/gtbender/moto_guzzi_misc.htm
Etsi kohta Owner's Manual for the Moto Guzzi Nevada 750 ja vuosimalli 2002.
Huolto-ohjekirjaa kaasutinmallin Nevadaan en ainakaan pikavilkaisulla löytänyt, mutta muille pikkulohkoille (350-750) niitä näkyi olevan pilvin pimein (isolohkoista puhumattakaan.)

seko

« Vastaus #8 : Kesäkuu 08, 2010, 22:12:00 ip »
2002-mallisen Nevadan manuaali löytyy osoitteesta http://www.guzzitek.org/atelier/pb/750/750NevadaB&Club_Atel(I_GB).pdf

- seppo