Eipäs täälläpäin niin kranttuja ollaan että suosii jotain tiettyä merkkiä. Talviralliinkin ajettiin amerikkalaisella Harlov Davidov:lla ja luotettavalla vanhalla Dnepri:llä. Siellä nähtiin Guzzi talviasussa ja oli oikein moottoripyörän tuntuinen ja näköinen.
Guzzi oli helppo hallita jäisellä tiellä-kiitos matalan painopisteen. Sladit ojensimme Guzzin voimakkaalla väännöllä(ei sitten koko totuus). Pyörässä kun on melkein 20 hp enemmän kun luotettavissa talvivehkeis kun Ural/Dnepr ja kun kaikille muille pyörämerkille jossa tulpat alttiita lumimoskalle niin tämäkin nikotteli kun tuli liikaa "jäätä" tulppien ympärille. Virranjakaja pitää myös tiivistää/suojata viikonlopun reissua varten-ei tiedä vielä mitä keliä tulee vastaan. Ylikuumeneminen ei tarvi ainakaan tähän vuodenaikaa pelätä. Pyörällä kun pyörällä pystyy talvella ajaa kunhan vaan lähtevät käyntiin-ei oo vieläkään yhteenkään pyörään tullut laitettua moottorilämmitintä. Guzzi pitää kyllä antaa käydä tyhjäkäynnillä muutamia minuuttia että lämpiää ennen lähtöä-muuten yskii pahasti. Kokosyntettisellä moottoriöljyllä pyörä kun pyörä näköjään lähtee käyntiin talvella.
Mitäs ajo-ominaisuuksiin tulee pitänee myöntää että ovat hivenen paremmat(oma mielipide) kun meidän perheen muitten pyörien. En viitsi mainita itäisen naapurin pyöriä enkä amerikkalais merkkistä "Uralia" enkä kaukoidän nousevan auringon maan valtamerkkiä 70-luvulta ettei loukkaa kenenkään tunteita.
Pientä säätöä vaan Guzziin niin päästään taas menemään. Kesällä kun sitä aikaa ei millään tahdo löytää pyöräilyyn. Toinen hyvä puoli ettei oo niin paljon itikoita,kärpäsiä ja mehiläisiä ym mitä sotkee visiirin/tuulilasin talvella.
