Kirjoittaja Aihe: Puhelin on nykyaikaa  (Luettu 2513 kertaa)

lemppari

Puhelin on nykyaikaa
« : Toukokuu 27, 2010, 15:01:43 ip »
Tilasin pari viikkoa sitten Eurobiker nimisestä puljusta Famsan ison tankkilaukun V11 Sportin pohjapalalla. Se luvattiin jo viime viikonlopuksi, mutta sää- ym. syistä ajoin Luopioisista Pitäjänmäelle Hesaan vasta tänä aamuna.

Ei ollut pohjapalaa, ei! Ei löytynyt merkintää koko tilauksesta! Otsikkoon viitaten, kannattaisi meikäläisenkin oppia tekemään varmistussoitto, ettei tule turhanpäiväisiä 350 kilsan reissuja. Olin ajatellut ostaa samalla ketjulukon, minivilkut, tangonpääpeilit ym. sälää, mutta jäivät kaupan hyllyyn.

Jos jotain hyvää väkisin tästä hakee, voi siksi lukea sen, että tulipahan kokeiltua uusien textiilihousujen vedenpitävyys. Ne eivät ole Eurobikerista.
...vielä pääsee viis kilsaa varatankilla.....oho..

Ekku

Vs: Puhelin on nykyaikaa
« Vastaus #1 : Toukokuu 27, 2010, 21:46:12 ip »
Minä ostin pari vuotta sitten tämän nykyisen nahkapukuni Eurobikerista, kun sieltä sai Sweep-merkkisiä pukuja mittojen mukaan. Toimiyusaikataulu ei pitänyt ja puvun vetoketjut on jouduttu vaihtamaan parempiin.

Palvelu oli kyllä sen verran vaivautunutta, että tuskinpa asioin uudelleen.

lemppari

Vs: Puhelin on nykyaikaa
« Vastaus #2 : Toukokuu 27, 2010, 22:36:05 ip »
Löysin juuri saman tuotteen Saksan eBaysta. Kysyin postitusta Suomeen ja sain positiivisen vastauksen alta 5 min. Eurobiker saa minun puolestani tästä lähin myydä ihan mitä haluaa- muille kuin minulle!
...vielä pääsee viis kilsaa varatankilla.....oho..