Kirjoittaja Aihe: Bellagio-infoa  (Luettu 3390 kertaa)

LadyGuzzi

Bellagio-infoa
« : Toukokuu 26, 2010, 11:52:28 ap »

Hei,
sain Verneriltä vinkin lauantaisessa PetrolCircuksessa että joku on aikeissa hankkia Bellagion?
Minulta saan lisäinfoa, toinen jo menossa...

LadyGuzzi

Eka

Vs: Bellagio-infoa
« Vastaus #1 : Helmikuu 19, 2011, 21:28:54 ip »
Hei Lady Guzzi! Luepa kirjoitukseni otsikolla "Bellagio pätkii"! Sinullako on ollut tällainen pyörä tai parikin, vai? Onko samanlaisia ongelmia ilmennyt?

LadyGuzzi

« Vastaus #2 : Huhtikuu 11, 2011, 15:05:11 ip »
Hei,
kuten ehkä huomasitkin - olin vastannut toiseen ketjuusi viime viikolla. Ei pätkinyt kumpikaan, toisesta tiedän enemmän tällä viikolla kun haen pyörän kotiin...

LagyGuzzi

brian.p

« Vastaus #3 : Huhtikuu 14, 2011, 17:39:28 ip »
Heippa!
Ostitko uuden ja mistä?
Satutko tietämään muita jotka haluaisivat hankkia Bellagion?
Minulla olisi myytävänä hyväkuntoinen 23t ajettu -07 malli, toistaiseksi vielä Piikkiössä mutta haen Helsinkiin vapun tienoilla.

LadyGuzzi

« Vastaus #4 : Huhtikuu 15, 2011, 08:56:34 ap »
Hei,
ostin ihan uutena Piikkiöstä heinäkuussa 2009 - moni mallia on ihaillut.  Joillakin kiinnostuneilla on ongelmana korkeus eli ei ylety jalat kunnolla maahan. Bella Italia Tammelassa on oiva paikka esitellä sitä, jollet ole kesään mennessä myynyt?

Ajoin oman "Bellaluxin" eilen ulos tallista, hieno tunne. Kunhan vähän lämpenee niin Bembölessä ehkä nähdään ja mainostetaan :)

Terkuin Ladyguzzi

brian.p

« Vastaus #5 : Huhtikuu 15, 2011, 20:24:36 ip »
OK, katsellaan. Minäkin olen kyllä tykännyt, monenlaista ajoa on tullut ajettua. Ajoasentokin on mukava, mutta minulle Bellagio on jopa vähän liian pieni kun tuota pituutta ja jalkoja on siunaantunut reilun puoleisesti, 195cm... Ajatuksissa olisi hankkia isokokoinen matkasportti seuraavaksi.
Ehkä nähdään, vaikkapa Bembölessä, asustelen Kruununhaassa, Meritullinkadulla.