Pyörrän välittömästi pyhät sanani, ja alan väittää päinvastaista; tuo värkki onkin vielä kokematta! 
Ja taas yksi oikeaan uskoon käännytetty lisää.

No joo, pistit vain niin maukkaan syötön, etten malttanut olla laukomatta...
Siis minähän en ole noita symmetrisiä kolmipyöräisiä koskaan ajanut, mutta jäykän sivuvaunuyhdistelmän kanssa tuli viitisen vuotta kurvailtua ennen tuota Swingiä. Sillä kokemuksella sanoisin, että aínakin sivuvaunuilu on mitä suurimmassa määrin moottoripyöräilyä. Ei vain pidä erehtyä luulemaan, että sillä olisi jotakin tekemistä
soolomoottoripyöräilyn kanssa.

Tuon Swingin ajaminen taas on koko lailla samanlaista kuin soolon. Itselle ei sivuvaunuilijana tuo vaunun leveyden huomioiminen ajolinjoissa ollut mikään ongelma, mutta soolopyöräilijä voi aluksi olla sen kanssa ihmeissään. Lisäksi pulkka kampeaa sivulle joskus vahvastikin, kuormasta, vastatuulesta ja nopeudesta riippuen. Myös äkkijarrutuksissa saa olla tavallista tarkempana, ettei etupyörä lipsahda alta.
Oikeastaan tuossa on yhdistetty soolo- ja sivuvaunupyörän huonot puolet: vie saman tilan kuin sivuvaunu, mutta silti sillä voi kaatua.

Ja jotta pysytään edes nimellisesti keskustelun aiheessa: olen luvannut itselleni, että jossakin vaiheessa käyn vielä tyyppäämässä tuota Spyderiä. En tosin epäile yhtään sillä ajamisen hauskuutta, enemmänkin kiinnostaa, miten sillä ajaa pitempää siivua. Vaunuyhdistelmä kun voi olla aika tarkka paimennettava uraisilla ja vahvasti kallistetuilla teillä, miten mahtaa tämän olla laita?
Tuli vielä mieleen: tuosta Spyderistä jos saisi ajonvakautuksen tilapäisesti pois, se voisi olla sorateillä jo likipitäen rikollisen hauska peli...