Kirjoittaja Aihe: EICMA ja GUZZI  (Luettu 33328 kertaa)

motomatti

  • Viestejä: 13 492
Vs: EICMA ja GUZZI
« Vastaus #60 : Marraskuu 07, 2016, 19:31:24 ip »
Noista takarattaista: olin melko omavarainen niiden suhteen.
Uudesta rattaasta malli ja pylväskoneella teräslevyyn reikiä ja sitten rälläkällä välit auki.
Kyllähän ne vähän rapisivat aluksi. Koska Tunturin takaratas oli lautasen mallinen niin omavalmiste piti kiinnittää muutaman aluslevyn avulla että oikea ketjulinja toteutui. Vaikka ei siitä kovin huolissaan oltu.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: EICMA ja GUZZI
« Vastaus #61 : Marraskuu 07, 2016, 20:37:56 ip »
Meillä oli isoveljien piikkejä silloin kun minulla oli mopo. Kätevästi meni harvemman jaon ketju kuluneille Soliferin rattaille.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: EICMA ja GUZZI
« Vastaus #62 : Marraskuu 09, 2016, 00:19:05 ap »
Tällaisia arveluja: "V7-III Stone (erikoisväri, sininen), V7-50 Anniversario, kuten Special mutta kromitankki ja nahkapenkki. V7-III Racer jossa Öhlärit takana.  V9 mallissa uusi satula ja jalkatapit. V7-III:744ccm/52 hv ("bore and stroke remain the same, the aluminum heads, pistons, and cylinders are new"). V9: 850ccm/55 hv. Hemi kannet molemmissa ja muut euro4 kilkkeet."

http://eicma.piaggiogroup.com/en/moto-guzzi.html

http://www.motoblog.it/post/819369/moto-guzzi-v7-iii-2017

http://www.motorcycle.com/manufacturer/moto-guzzi/moto-guzzi-v7.html


V11 - it defines you.

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: EICMA ja GUZZI
« Vastaus #63 : Marraskuu 09, 2016, 21:40:56 ip »
Muita vahvoja katseenvangitsijoita messuilla.
V11 - it defines you.

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: EICMA ja GUZZI
« Vastaus #64 : Marraskuu 10, 2016, 10:05:55 ap »
Tässä on juttua uusista pikkulohkoista - ja nyt todetaan, että moottori onkin "transversal V". 10% lisää tehoa luvataan, nyt siis 52 hv eli mitähän se teho onkaan ollut ennen tätä?

http://www.motorcycledaily.com/2016/11/moto-guzzi-announces-revamped-v7-iii-lineup/

Muotoilu on kyllä ottanut reilusti takapakkia (mielestäni).  ;D
Emeritus-guzzisti

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: EICMA ja GUZZI
« Vastaus #65 : Marraskuu 10, 2016, 10:39:52 ap »
Stone näyttää parhaalta noista. Edelleen.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

  • Viestejä: 13 492
Vs: EICMA ja GUZZI
« Vastaus #66 : Marraskuu 10, 2016, 11:21:43 ap »
Mattamusta näyttää pitävän pintansa edelleen vaikka olen ilmaissut kielteisen mielipiteeni siitä.
Teho ja vääntö nousseet siksi että kansirakenne on omaksuttu V9-mallista. Heron-kansiratkaisu taisi tulla tiensä päähän vaikka onkin yksinkertaisempi ratkaisu.

Pikkukustomia ei näytä valikoimassa painotettavan. Onko niin että se laji on haudattu?

Myös historian vääristelyä on havaittavissa näissä mainosmiesten esitteissä.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: EICMA ja GUZZI
« Vastaus #67 : Marraskuu 10, 2016, 12:22:57 ip »
Pikkukustomi on niissä V9:ssä.
Siinä ei varmaan Matin mielipide riitä poistamaan mattamustia mallistoista..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motomatti

  • Viestejä: 13 492
Vs: EICMA ja GUZZI
« Vastaus #68 : Marraskuu 10, 2016, 12:55:18 ip »
Pikkukustomi on niissä V9:ssä.
Siinä ei varmaan Matin mielipide riitä poistamaan mattamustia mallistoista..
Niin, se on kyllä valitettavaa ja vaikea ymmärtää.

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: EICMA ja GUZZI
« Vastaus #69 : Marraskuu 10, 2016, 15:56:36 ip »
Stone näyttää parhaalta noista. Edelleen.

Sivukotelot on omituiset (niinkuin kaikissa) ja yksi mittari puuttuu. :-(
Emeritus-guzzisti

@

  • Viestejä: 552
  • Death to Stock
Vs: EICMA ja GUZZI
« Vastaus #70 : Marraskuu 10, 2016, 16:54:29 ip »
Onko vanha isolohko-kone ja Tonti-runko jo kuopattu? Ei paljon sävähdytä nämä pikkulohkoon perustuvat eri "mallit".

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: EICMA ja GUZZI
« Vastaus #71 : Marraskuu 10, 2016, 20:19:03 ip »
Stone näyttää parhaalta noista. Edelleen.

Sivukotelot on omituiset (niinkuin kaikissa) ja yksi mittari puuttuu. :-(

Onhan tuossa nopeus- ja matkamittari? Mitäs se muita tarvii?
Hyvä pyörä, parempi mieli.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: EICMA ja GUZZI
« Vastaus #72 : Marraskuu 10, 2016, 20:21:50 ip »
Onko vanha isolohko-kone ja Tonti-runko jo kuopattu? Ei paljon sävähdytä nämä pikkulohkoon perustuvat eri "mallit".

Viimeisin Tonti oli ne Aquila Nerat, joihin oli koottu varmaan hyllyiltä kaikki Tontiosat. Seuraavana vuonna markkinoille tuli tämä 1400 Cali.
Aitoa kaksiventtiilistä isolohkoa ei myöskään ole sen koommin nähty.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: EICMA ja GUZZI
« Vastaus #73 : Marraskuu 10, 2016, 21:28:28 ip »
Stone näyttää parhaalta noista. Edelleen.

Sivukotelot on omituiset (niinkuin kaikissa) ja yksi mittari puuttuu. :-(

Onhan tuossa nopeus- ja matkamittari? Mitäs se muita tarvii?

Kyllä se kierroslukumittarin tarvii... kun on tottunut sellaisen kanssa ajamaan. Halpamalleissa ei ole...
Emeritus-guzzisti

motomatti

  • Viestejä: 13 492
Vs: EICMA ja GUZZI
« Vastaus #74 : Marraskuu 10, 2016, 22:25:20 ip »
Jäiköhän viimeisiksi lähes aidoiksi 2V koneiksi Brevat 850, 1100 ja 1200 sekä vastaavat Grisot ja 1200 Sport? Lähes kokonaan Tonti perinnettä lienevät Vintage ja Bellagio.
Voivat siinä tapauksessa olla kysyttyjä joskus myöhemmin.