Kirjoittaja Aihe: Moto Guzzi valmistus pysyy Mandellossa!!!  (Luettu 5727 kertaa)


Camn

  • Viestejä: 2 577
Vs: Moto Guzzi valmistus pysyy Mandellossa!!!
« Vastaus #1 : Lokakuu 28, 2009, 00:26:24 ap »
Mutta suunnittelun sanotaan siirtyvän Noaleen (Aprilia, siinä Venetsian kupeessa), asia josta Mandello del Larion pormestari oli pahoillaan.

"- - will move the R & D Noale, which for us represents a point of excellence - -"

Jokohan kohta tulee uusi LeMans joka kulkee niin että ei toista tolkkua...
V11 - it defines you.

lemppari

  • Viestejä: 405
Vs: Moto Guzzi valmistus pysyy Mandellossa!!!
« Vastaus #2 : Lokakuu 28, 2009, 11:45:21 ap »
Mutta suunnittelun sanotaan siirtyvän Noaleen (Aprilia, siinä Venetsian kupeessa), asia josta Mandello del Larion pormestari oli pahoillaan.

"- - will move the R & D Noale, which for us represents a point of excellence - -"

Jokohan kohta tulee uusi LeMans joka kulkee niin että ei toista tolkkua...

V11LeMans.comin sivustoilla käy pari Ameritiikan jälleenmyyjää, jotka kehuivat heille näytetyn äskettäin pari protoa jotka ovat kuulemma tulossa tuotantoon. Olivat sporttimiehinä aika innoissaan!
...vielä pääsee viis kilsaa varatankilla.....oho..

Camn

  • Viestejä: 2 577
Vs: Moto Guzzi valmistus pysyy Mandellossa!!!
« Vastaus #3 : Heinäkuu 04, 2015, 09:23:20 ap »
http://www.cycleworld.com/2015/07/02/moto-guzzi-motorcycles-past-present-and-future-talk-with-piaggio-ceo-roberto-colaninno/
"
…1950 luvulla yhtiö rakensi kolmekerroksisen kokoonpano- ja testausalueen. Pyörät koottiin kolmannessa kerroksessa, testattiin katon ovaaliradalla ja laskettiin sitten nosturilla maahan. Järjestelmää ei koskaan muutettu vuosien varrella. Sitten Piaggio osti yhtiön ja Colannino aloitti suunnitelmat muuttaa asiat… Tehtävää oli, ja on vielä paljon, jotta tehtaista tulee tehokkaat. ”Olen nähnyt suunnitelmat ja lupaan teille että ne ovat hurmaavat".

=> Useampi Gruppolaisista on varmasti käynyt "vanhoilla tehtailla". Oikeasti kolmessa kerroksessa ?

Uusi Califormia 1400 on suuri menestys kaikilla päämarkkina-alueillaan ja niin on myös V7. Moto Guzzi on keskellä suurinta toipumistaan ja näkymät vuoden 2015 loppuun osoittavat että myynnin nousu tulee pysymään lähellä 10%. Erittäin vahva taloudellinen tilanteemme takaa Piaggiolle täydet mahdollisuudet investoida kokonaiseen sukupolveen eri merkeillemme rajattuja radikaalisti uusia tuotteita jotka vastaavat aktiivisten nuorten ihmisten liikkumistarpeisiin.
"
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 05, 2015, 01:05:45 ap kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.

Vierailija

  • Viestejä: 1 671
Vs: Moto Guzzi valmistus pysyy Mandellossa!!!
« Vastaus #4 : Heinäkuu 04, 2015, 10:20:08 ap »
"Fascinating".
10 prosentin lisäys per vuosi valmistusmäärään on tietysti hyvä, mutta huolellisesti vältetään sanomasta, mikä lähtötaso on.
Jos se on esim. 3000 kpl. (mitä se alimmillaan oli) niin kestää jonkin verran, ennen kuin päästään tasoon 5000 kpl. Ja joskus se oli lähes 10000 kpl.
Emeritus-guzzisti

Camn

  • Viestejä: 2 577
Vs: Moto Guzzi valmistus pysyy Mandellossa!!!
« Vastaus #5 : Heinäkuu 05, 2015, 01:06:59 ap »
Niin, Guzzi ei ole se Piaggion brändeistä joka vastaa noihin mainittuihin "nuorten liikkumistarpeisiin" :).  1-3/2015: Aprilia approximately 3,450 shipments, Moto Guzzi approximately 2,200 shipments.  Kun 2013 myytiin 6800, meniskö 2015 jopa 8000 raja rikki ja vasta 95 v juhlavuonna 10.000? [Kuva:siteeraus TM 13/2015].
V11 - it defines you.

aj@

  • Viestejä: 360
Vs: Moto Guzzi valmistus pysyy Mandellossa!!!
« Vastaus #6 : Heinäkuu 23, 2015, 20:24:15 ip »
Bellan konetta vaan kehiin, niin johan tokenee. On se vaan niin hyvä.

GuzGuz

  • Viestejä: 1 573
Vs: Moto Guzzi valmistus pysyy Mandellossa!!!
« Vastaus #7 : Heinäkuu 23, 2015, 21:06:34 ip »
Juhlavia numeroita Italialaisten pyörien myyntiluvut?
Kaukoitä pistää kohta tarjouksen rahastaa brändillä sen verran että kannattaa ostaa Guzzi vielä kun niitä saa.
Biaggio on pieni yritys kuitenkin.
Ostivat HongKongilaiset ei sinänsä pyöriin kuuluvan tunnetun Marshall hyvän britti soitinvalmistajan.
Viikossa irtisanottu väki ja tuotanto Vietnamiin.
Ostajatkin tajuaa että jotain muutosta tapahtui, varsinkin laadussa, mutta mennään nimellä ja lypsetään kuiviin koko hoito.
Siis toivottavasti Euroopassa on ylpeyttä ettei ihan kaikkea myytäisi, mutta tarpeeksi iso tarjous, niin hmm.
No, ehkä vähän pessimismiä, mutta nähnyt viime vuosien kauppapolitiikkaa ihan rittävästi.
Ehkä niin teknisellä alalla kun pyörät on eri asiaa, toivottavasti..

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: Moto Guzzi valmistus pysyy Mandellossa!!!
« Vastaus #8 : Heinäkuu 23, 2015, 21:46:07 ip »
Bellan konetta vaan kehiin, niin johan tokenee. On se vaan niin hyvä.

Soisi kyllä olevan käytössä enemmänkin. On hyvä moottori. Tai tekisivät 1100+ kuutioisen samalla iskusuhteella!
Hyvä pyörä, parempi mieli.

GuzGuz

  • Viestejä: 1 573
Vs: Moto Guzzi valmistus pysyy Mandellossa!!!
« Vastaus #9 : Heinäkuu 23, 2015, 23:11:29 ip »
Mikäs tuo Bellan kone muuten on?

TunturiTT

  • Viestejä: 11 407
Vs: Moto Guzzi valmistus pysyy Mandellossa!!!
« Vastaus #10 : Heinäkuu 23, 2015, 23:21:44 ip »
940cc, lyhyt iskuinen, kaksiventtiilinen. Oliko niin, että 1100:n pytyt ja 850:n kampiakseli.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2015, 06:05:24 ap kirjoittanut TunturiTT »
Hyvä pyörä, parempi mieli.

ALi

  • Viestejä: 1 039
Vs: Moto Guzzi valmistus pysyy Mandellossa!!!
« Vastaus #11 : Heinäkuu 24, 2015, 00:54:50 ap »
Oliko niin, että 1100:n pytyt ja 850:n kampaukset.
Vielä parempi, 850 alakerta ja 1200 pytyt. Isku 66 mm, poraus 95 mm = iskusuhde 1.44.
Tuollaisilla mitoilla ja 10.0 puristussuhteella saa kierrosherkkyyttä ja lisäpaukkua yläkierroksille. Se on  :P  :P  :P
"Keep It Simple . . . "   (-13 Bellagio) (ex: -04 Nevada, ex: -88 V35 Florida)