Välillä pitää käyttöpyörääkin (Cagiva) roplata.
Oli tarkoitus keulan öljyt vaihtaa, mutta homma levisi.
Etulokasuojaan itsetehty jatko, ettei moottori likaantuisi ihan niin paljoa.
Etupyörän laakerit. Alkuperäiset oli ruosteessa. Italian poika oli laittanut kuulalaakerit, missä on suojaus vain ulkopuolella. Eihän se tiivis ole, varsinkaan, kun käytetään painepesuria. Nyt siellä on molemmin puolin suojatut laakerit.
Ohjauslaakerit. Alempi kuulalaakeri oli ruosteessa. Kun oltiin kerran turaamassa, niin sinnekkin molemmat uudet. Kaikki laakerit (4kpl) maksoi 30,00€, joten halava piästiin.
Etuiskarit oli aika löysät ja keula sukelti helposti jarrua painaessa. Putket pöydälle (USD-keula) ja vanhat öljyt pois. Öljyä tuli 3,2dl ja 3,4dl (täyttömäärä 5dl/putki). Olisiko Italian pojilla ollut kahvitunnille kiire, kun ei ehtinyt kaikkea öljyä kaataa. Putkissa on alkuperäiset stefat ja ne ei ole vuotaneet, eikä niitä sen takia vaihdettu. Siitä päättelin, että liian vähän laitettu öljyä. Toinen vaihtoehto on, että aikaisempi omistaja on jotain turannut ja kaadellut öljyjä maahan. Oikealla öljymäärällä keulasta tuli oikein hyvä ja topakka.
Huomenna pitäisi kurkata takapyörän laakerit, korjata takajarruvalon katkaisija ja tehdä viimeiset sipistelyt, että pääsee pääsiäisenä kokeilemaan.
Ps. Niin se loppuu pitkäkin loma. Tänään loppuu sairausloma, mutta onneksi töihin tarvitsee mennä vasta 19.04. Pitäähän lomatkin jossain välissä pitää.