Meinasin, että Brevassa olisi valmiina ryhdikkäämpi ajoasento

Toki saahan jokainen tehdä pyörälleen mitä haluaa - laittelevat kilokyykkyihinkin ohjaustankoja

En edes halua ns. valmista pyörää - saattaa vaikka samanlainen tulla vastaan

Olen aina muokannut/tulen muokkaamaan lähinnä olevasta mallista itselleni sopivan.
Tämä on vasta alussa, mutta tässä ollaan menossa:
Nopeusanturin etäisyyden muutos.
Etujarruputkien reititys.
Etukatteen kiinnityksen säätö.
Keulakulman muutos.
Etupään öljymäärän muutos.
Jarrukahvan säätöosa ja sen jousivastuksen lisäys.
Kytkinkahvan säätöosa.
Oteleveyden kaventaminen - tankopainojen ja kahvan kumin väliin uudet osat.
Peilien vaihto.
Kiinteä GPS + sähkö virtalukon takaa.
Varsinkin tankin ja satulan alla sähköjen uudelleen reitystä.
Ilmansuodatuksen muutos.
Moottorinohjausyksikkö.
Pakoputkiston kiinnityksen säätö.
Vaimennin + kannatinosa.
Erillisellä säiliöllä varustettu huohotinjärjestelmä.
Sivujalan modifiointi ja liikeradan muutos.
Tail tidy sis. rek. kilven valon ja heijastimen paikan muutos.
Takalaukku 750 Brevan tankkilaukusta modifioimalla.
Etc.
Tämän projektin päämäärä on avoin...

Korostan, että 1200 Sport ei välttämättä tarvitse mitään edellämainituista toimenpiteistä toimiakseen kunnolla.
T,
Jukka
Ps. Moottoripyöräily on mukavaa - varsinkin moottoripyöräilyn harrastaminen
