Kirjoittaja Aihe: Näin kulutan aikaa (talvella tallissa)  (Luettu 34412 kertaa)

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Näin kulutan aikaa (talvella tallissa)
« Vastaus #30 : Helmikuu 05, 2010, 10:03:46 ap »
Itse olin Guzzi-nuori alkujaan, mutta kyseistä statusta on niin kovin vaikea ylläpitää  :o
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Breeze

  • Viestejä: 1 552
Vs: Näin kulutan aikaa (talvella tallissa)
« Vastaus #31 : Helmikuu 05, 2010, 11:15:47 ap »

Kerhon ikärakenteen huomioon ottaen tältä tuskin vältytään...

 ;D Missä luuraa kaikki Guzzi nuoret?


Täällä on yksi alle nelikymppinen. Lasketaanko se nuoreksi?
Tämäkin vielä! ! !

TimoEv

  • Viestejä: 2 173
  • Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Paljon olisi...
« Vastaus #32 : Helmikuu 05, 2010, 12:42:20 ip »
Paljon olisi mullakin juttua tähänkin alakohtaan: "...puhuu pumppurempan läpikäynyt...." eli "ruiskuboxi" ja sen ohjausongelmat...

JuhaV

  • Vieras
Vs: Näin kulutan aikaa (talvella tallissa)
« Vastaus #33 : Helmikuu 05, 2010, 18:14:26 ip »
Guzzien kanssa pelaaminen vanhentaa kenet tahansa ennen aikojaan ?

Reima

  • Vieras
Vs: Näin kulutan aikaa (talvella tallissa)
« Vastaus #34 : Helmikuu 05, 2010, 18:39:15 ip »
Ikääntyminen on väistämätöntä, aikuistuminen vapaaehtoista  ;)

- Reima -

Pekka Aalto

  • Viestejä: 1
Vs: Näin kulutan aikaa (talvella tallissa)
« Vastaus #35 : Helmikuu 06, 2010, 21:18:59 ip »
Monenlaista pilleriä sitä aamulla otetaan, mutta työpäivän jälkeen sitä löytää itsensä aina tallilta.  Viiden pyörän kanssa ei aika tule pitkäksi ja rakennusprojektia riittää vuosiksi eteenpäin.  Jaksamista kaikille melkein kuuskymppisille ja hyviä käynnistyksiä tälle alkukeväälle.  Menossa mukana...

Putki-Pekka

Antsu

  • Viestejä: 326
  • Murr
Vs: Näin kulutan aikaa (talvella tallissa)
« Vastaus #36 : Helmikuu 06, 2010, 21:42:49 ip »

Kerhon ikärakenteen huomioon ottaen tältä tuskin vältytään...

 ;D Missä luuraa kaikki Guzzi nuoret?


Täällä on yksi alle nelikymppinen. Lasketaanko se nuoreksi?

Alle 40v On guzzi piireissä viellä poikanen.
Ainakin itsellä oli tuossa iässä viellä kaikki karvat päässä tai onhan niitä vieläkin. Korvissakin lisääntyy niin vauhdilla et kohta ei kuule mitä eukko sanoo.
Ehkä hyvä niin.

Kevättä odotellessa

Kumikameli

  • Viestejä: 7
Vs: Näin kulutan aikaa (talvella tallissa)
« Vastaus #37 : Helmikuu 08, 2010, 11:15:14 ap »

Kerhon ikärakenteen huomioon ottaen tältä tuskin vältytään...

 ;D Missä luuraa kaikki Guzzi nuoret?


Täällä on yksi alle nelikymppinen. Lasketaanko se nuoreksi?

Alle 40v On guzzi piireissä viellä poikanen.
Ainakin itsellä oli tuossa iässä viellä kaikki karvat päässä tai onhan niitä vieläkin. Korvissakin lisääntyy niin vauhdilla et kohta ei kuule mitä eukko sanoo.
Ehkä hyvä niin.

Kevättä odotellessa


Kyllä täältä yks 20v ikänenkin löytyy.

kvlm

  • Viestejä: 378
Vs: Näin kulutan aikaa (talvella tallissa)
« Vastaus #38 : Helmikuu 12, 2010, 19:00:50 ip »
..väljiä ohjureita vaihdellen..83 tkm V11


-KG-

[ylläpito on poistanut liitteen]

pate

  • Viestejä: 13
Vs: Näin kulutan aikaa (talvella tallissa)
« Vastaus #39 : Helmikuu 12, 2010, 21:20:16 ip »
Johtuukohan se tuosta guzzista että vaikka sen vasta ostin noin 25 vuotiaana niin nyt yhtäkkiä ollaankin jo liki 60v. Samalla Calilla olen sekoillut itseni niin välimeren rannalle kuin myös Jäämeren tyrskyihin. Nyt vasta olen ihmetellyt sellaista pikkuasiaa että milloin se Guzzi olisi siinä vaihtoiässä, vai otanko sen niin tosissaan että kunnes kuolema meidät erottaa?? Se kuulon heikentyminen on helposti korjattavissa antamalla koneen hengittää vapaasti kuin taivaan lintu, niin sisään kuin ulostulopuolella. Kaikki sittisontiasta pienemmäthän keviästi hulahtaa putkista pihalle. Ja ennenkaikkea, ei jää nämä mahtavat Guzzi saundit kuulemata

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Vs: Näin kulutan aikaa (talvella tallissa)
« Vastaus #40 : Helmikuu 13, 2010, 12:28:43 ip »
..väljiä ohjureita vaihdellen..83 tkm V11


-KG-
Lienee noilla välyksillä melkoinen sinisen savun tuprutusta .
Titaniumin kuski

kvlm

  • Viestejä: 378
Vs: Näin kulutan aikaa (talvella tallissa)
« Vastaus #41 : Helmikuu 13, 2010, 17:22:02 ip »
-eipä vaan tuprutellut, imupuoli oli ok. 10mm nousulla lautasen reunasta heittokellolla katsottuna välys 0.20 mm, pako(mistä kuva) 1.0 mm!

Ekku

  • Viestejä: 895
Vs: Näin kulutan aikaa (talvella tallissa)
« Vastaus #42 : Helmikuu 16, 2010, 18:27:20 ip »
Guzzin kotkan lentosuunnasta on joskus olut keskustelua. Entäs tämä NTX:n yläkolmiossa taitolentoa esittävä? Kertoneeko ylivoimaisista ominaisuuksista vai varoitteleeko kuljettajaa vain tulevista tapahtumista?

Sehän on selväti jo selällään, että kaipa se on volttia heittämässä... :)

FOT

  • Viestejä: 662
Vs: Näin kulutan aikaa (talvella tallissa)
« Vastaus #43 : Maaliskuu 09, 2010, 09:23:29 ap »
Vaihtoehto eipäs juupas menetelmälle:
Kaverini mielestä alkuperäinen "polkupyörän" heijastin oli ...
Selkeä parannusehdoitus ja puolivalmiste kouraan - ei muuta kun talliin.

Täytyy myöntää, että sopiihan tuo paremmin:


Tuntosarvien tilalle (vielä pahvista):


Pieniähän silakat ovat joulukaloiksi - mutta kyllä se pienikin näpertely virkistää tätä parin kuukauden odottelua ennen... ;)

Kyseenalaistavat maailmalla 1200 Sportin mallinimen - samalla moittien liian etukenoa ajoasentoa polvet koukussa. ???

Asentelevat korkeampia sarvia, matalampia jalkatappeja :D

T,
Jukka

Ps.
Yöllä -17  :o

FOT

  • Viestejä: 662
Vs: Näin kulutan aikaa (talvella tallissa)
« Vastaus #44 : Maaliskuu 10, 2010, 14:20:21 ip »
Meinasin, että Brevassa olisi valmiina ryhdikkäämpi ajoasento :)
Toki saahan jokainen tehdä pyörälleen mitä haluaa - laittelevat kilokyykkyihinkin ohjaustankoja ???

En edes halua ns. valmista pyörää - saattaa vaikka samanlainen tulla vastaan :D
Olen aina muokannut/tulen muokkaamaan lähinnä olevasta mallista itselleni sopivan.

Tämä on vasta alussa, mutta tässä ollaan menossa:

Nopeusanturin etäisyyden muutos.
Etujarruputkien reititys.
Etukatteen kiinnityksen säätö.
Keulakulman muutos.
Etupään öljymäärän muutos.
Jarrukahvan säätöosa ja sen jousivastuksen lisäys.
Kytkinkahvan säätöosa.
Oteleveyden kaventaminen - tankopainojen ja kahvan kumin väliin uudet osat.
Peilien vaihto.
Kiinteä GPS + sähkö virtalukon takaa.
Varsinkin tankin ja satulan alla sähköjen uudelleen reitystä.
Ilmansuodatuksen muutos.
Moottorinohjausyksikkö.
Pakoputkiston kiinnityksen säätö.
Vaimennin + kannatinosa.
Erillisellä säiliöllä varustettu huohotinjärjestelmä.
Sivujalan modifiointi ja liikeradan muutos.
Tail tidy sis. rek. kilven valon ja heijastimen paikan muutos.
Takalaukku 750 Brevan tankkilaukusta modifioimalla.
Etc.
Tämän projektin päämäärä on avoin... 8)

Korostan, että 1200 Sport ei välttämättä tarvitse mitään edellämainituista toimenpiteistä toimiakseen kunnolla.


T,
Jukka

Ps. Moottoripyöräily on mukavaa - varsinkin moottoripyöräilyn harrastaminen ;)



« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 10, 2010, 15:55:16 ip kirjoittanut FOT »