Kirjoittaja Aihe: Korotuspalat Norgen stongaan?  (Luettu 6208 kertaa)

Reima

• Vieras
Korotuspalat Norgen stongaan?
« : Syyskuu 12, 2009, 10:36:21 ap »
Onko jollain tietoa tai kokemusta Norgen ohjaustangon korotuspaloista, jolla stongaa saisi hieman ylemmäs... ??? Onko orkis-varuste vai kyläsepän rosterista takomaa. ???

Ajoasento ottaa hieman käsille ja arvelin, jos konsti auttaisi.

- Reima -

FOT

Vs: Korotuspalat Norgen stongaan?
« Vastaus #1 : Syyskuu 12, 2009, 16:57:29 ip »

klain

« Vastaus #2 : Syyskuu 13, 2009, 09:45:42 ap »
Täältä löytyy vaihtokahvat joidenka asennus menee heittämällä vanhojen tilalle. Onko jollain käytössä tällaiset ?

http://www.helibars.com/proddetail.php?prod=HR11024

hannujussi

« Vastaus #3 : Syyskuu 18, 2009, 21:24:34 ip »
Hyvä, pistäppä heti tietoa kun saat sitä mualimalta. Ostin Norgen 07 ja olen etsiskellyt ja kysellyt korotuspaloja useammaltakin taholta ilman tulosta. Tosin olen koettanut vaihdatella Norgea Stelvio NTX:ään, mutta aika heikosti Piikkiökin arvostaa vähän ajettua 18 tkm Norgea.

NorgeGTL

« Vastaus #4 : Syyskuu 21, 2009, 10:26:40 ap »
Hyvä, pistäppä heti tietoa kun saat sitä mualimalta. Ostin Norgen 07 ja olen etsiskellyt ja kysellyt korotuspaloja useammaltakin taholta ilman tulosta. Tosin olen koettanut vaihdatella Norgea Stelvio NTX:ään, mutta aika heikosti Piikkiökin arvostaa vähän ajettua 18 tkm Norgea.

Paljonko Norgea arvostettiin? Omalla ´07:lla kun on mittarissa jo 56 tkm. Vaikkakin kiinnostaa minuakin se NTX niin aion pitää Norgen ja panostaa hieman pienempään maasturiin, jolla on hyvä ajaa myös talvisilla pikkuteillä, jonne NTX tai vastaava alkaa olla iso ja painava.

Minuakin kiinnostaisi nuo korotuspalat...
Stelvio ´12 & 650 NTX ´87 ynnä Cali EV ´04 ja naisen Stelvio ´08.
Ex. Norge ´07, Calit ´06 ja ´03 sekä Quota ´99

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Väliraha vaihdettaessa...
« Vastaus #5 : Syyskuu 21, 2009, 12:37:38 ip »
>> Tosin olen koettanut vaihdatella Norgea Stelvio NTX:ään, mutta aika heikosti Piikkiökin arvostaa vähän ajettua 18 tkm Norgea. <<

Kuten moni tietää, "kuolaan" Stelviota... :D  Kyselin Nykyisen Calin ( rek. 5.7.2008 ajettu ~32´000 mk ) vaihtoa Stelvioon. Väliraha vain...  :-\
Ymmärrän toki sen, että kauppias elää katteella, enkä sitä kritisoikaan. Niin minäkin tekisin.. ;).