Kirjoittaja Aihe: Stelvio NTX ja Moto-Italia arvioitavana  (Luettu 4161 kertaa)

Bhill

  • Viestejä: 263
Stelvio NTX ja Moto-Italia arvioitavana
« : Syyskuu 01, 2009, 19:17:14 ip »
Guzzi on taas näyttävästi esillä MP maailman uudessa numerossa. Stelvio NTX:ää kehuttiin estoitta, mutta kotoinen Moto-Italia ei kyllä menestynyt mp-liikkeiden palveluvertailussa. Tosin vertailussa oli varsinaisella pyöräkaupalla aika pieni osuus. Varaosa ja huoltopalveluita taas ei vertailtu lainkaan. Eihän se Moto-Italia ole mikään hanska- ja kenkäkauppa ole. Toisaalta itseäkin on joskus ihmetyttänyt MG-merkkituotteiden ja tekstiilien vaatimaton esillepano. Ei taida olla oikein henkilökunnan ominta alaa.
V11 Sport

themetus

  • Vieras
Vs: Stelvio NTX ja Moto-Italia arvioitavana
« Vastaus #1 : Syyskuu 01, 2009, 19:34:24 ip »
Ai tuo lehti on viellä olemassakin? Enpä ole aikoihin lehtihyllyjä penkonut. Muuten taitaa kyseisen lehden painoarvo olla = 0? Ainakin joskus vuosiasitten muutaman numeron luin ja suuhun jäi sama maku kun olisi syönyt hatullisen p&#%"€%.

Mutta se on kyllä totta, että piikkiössä on vähän saapasta yms. tarjolla. En kyllä itse kaipaakkaan.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: Stelvio NTX ja Moto-Italia arvioitavana
« Vastaus #2 : Syyskuu 01, 2009, 20:29:14 ip »
Taisi tuo lehti tulla reilun vuoden verran meidänkin talouteen, mutta huomattiin, että ilmankin pärjää. Nykyään alan lehtenä tulee kotiovelle vain Kopteri.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Stelvio 1200

  • Viestejä: 44
  • Trust me. I know what I am doing
Vs: Stelvio NTX ja Moto-Italia arvioitavana
« Vastaus #3 : Syyskuu 01, 2009, 20:47:17 ip »
Eipä tuo ole ihmekkään kun kehuuvat Stelvion NTX.sää

Juuri tuossa kävin itte ajelemassa kuraisella hiekka tiellä ja oli nautinto ajaa.

Pysy tiessä kiinni vaikka olikin pehmee ja ei kummenin vatkannut.

Harmi vaan kun on sisään ajo menossa niin ei päässyt kunnolla työtämään kurveihin.

Asfaltilla menee kuin juna kiskoilla, toledda vakaa ja helppo käsitellä.
Mopo joka sopii 2 metriselle miehelle. Jalat suorana nippanappa saa kantapään maahan :)

Juu ei siellä Moto Italiassa ole sitä tilpehööriä niin esillä, mutta kukapa sitä kaipaisi. Pyörät ne tärkeitä ovat eikä fani tuotteet ja asiantunteva henkilökunta.

MG California 1100 i -96, Norge -08, Stelvio NTX TT -09, - SS1000 x2, SS1600K, SS2000K, BB1500Finland -

capriccioso

  • Viestejä: 196
Vs: Stelvio NTX ja Moto-Italia arvioitavana
« Vastaus #4 : Syyskuu 02, 2009, 23:21:43 ip »
Ai tuo lehti on viellä olemassakin? Enpä ole aikoihin lehtihyllyjä penkonut. Muuten taitaa kyseisen lehden painoarvo olla = 0? Ainakin joskus vuosiasitten muutaman numeron luin ja suuhun jäi sama maku kun olisi syönyt hatullisen p&#%"€%.

Joo, kaksi ekaa numeroa jostain vuodelta 2003 tai 2004 oli vielä suht lupaavia, mutta siitä eteenpäin homma on mennyt alaspäin kuin se kuuluisa lehmän häntä. Linja oli alun jälkeen pahasti hakusessa, kielioppia myöten. Kustomin omistevien julkkisten haastatteluja, 'tavisten' pyörätestejä sun muuta "mielenkiintoista". Amatöörien väsäämä aviisi uusmotoristeille noin muutamalla sanalla kuvailtuna. Piste iin päälle oli kait tuo viimevuotinen päätös nimittää joku entinen naistenlehden juorutoimittaja päätoimittajaksi. Tosin nyt kait se entinen päätoimittaja on palannut puikkoihin, mutta mitään kovin vakuuttavaa muutosta entiseen ei ainakaan vielä ole näkynyt.
Kerholle tulee tuokin aviisi, ja joskus tullut ostettua jokunen irtonumero, joten seuraaminen on onnistunut ilman turhan isoa rahallista menetystä. Tosiaan parin ekan numeron jälkeen ei kyllä mitään ole menettänyt, jos noita ei ole lukenut saati ostanut.

Lainaus
Mutta se on kyllä totta, että piikkiössä on vähän saapasta yms. tarjolla. En kyllä itse kaipaakkaan.

No en minäkään, mutta noita merkkikamoja kannattaa jokunen olla näkyvissä edes malliksi. Ei noita tietty kannata kovin paljoa varastossa pitääkään, mutta kun ne sopivat houkuttimet on siellä näkyvillä, kyllä niille se harvakseltaan liikkuva mutta maksukykyinen ostajiakin löytyy. Monesti vielä sen kiihkeimmän ajokauden ulkopuolella. Tarkoitan siis noita merkkikamoja, takkeja ja sensemmoisia, eli aitoa M-G Abbigliamenti -kamaa. Onneksi siellä on noita Davidan kypäriä kummiskin.

Reima

  • Vieras
Vs: Stelvio NTX ja Moto-Italia arvioitavana
« Vastaus #5 : Syyskuu 04, 2009, 17:32:51 ip »
Ihan mukavaa, että Guzzi saa ansaitsemaansa julkisuutta lehdistössä ja kaippa tuota Stelviotakin pitää uskaltaa koeajaa, kun niin moni sitä kehuu - Norgen koeajamistakin passasin pitkään alitajunnassa tiedostaen mitä siitä seuraa... ;D

Mulle ihan sama onko mp-juttuja vaikka Kodin Kuvalehdessä, kotimaisten mp-lehtien resurssit ovat vaan rajalliset ja joku Bike-lehtikin on käännetty versio ruåtsalaisesta (se ainakin multa jää lehtihyllyyn...)
Kaikki harrastajat kun eivät kuitenkaan ole potta edellä kolmatta sataa ajettavista kiinasirkkeleistä kiinnostuneita, ovat ihan niitä taviksia uusiomotoristeja, joille lehdet ovat myös viihdettä.

Mp-liikkeiden palvelua saa kukin omalta osaltaan kehitettyä avoimella palautteella, eikä nettikirjoittelulla.

Minulla ainakin Guzzi-merkkiuskollisuus perustuu myös Motoitalia Oy:ltä saamaani hyvään palveluun ja on ihan hyvä, että se perustuu asiantuntemukseen ja nopeaan palveluvasteeseen vaikka varaosien saannissa sekä ongelmatilanteissa...."rätei ja lumpui" voi ostaa muualtakin.

- Reima -

PS. ja tulihan se lehden irtonumero ostettua - kiinnostava artikkeli oli Jarno "Paroni " Saarisesta.

(kuva MP-Maailma 9/2009)





[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 05, 2009, 12:53:37 ip kirjoittanut Reima »