Kirjoittaja Aihe: Eturengas Larioon  (Luettu 3746 kertaa)

Aapo

Eturengas Larioon
« : Elokuu 17, 2009, 12:09:50 ip »
Kertokaapa Lario-kuskit mikä rengas sopii Larioon/V75:en etupäähän. Nykyinen Bridgestone Battlax on suoraan ajettaessa vähän levoton.

TunturiTT

Vs: Eturengas Larioon
« Vastaus #1 : Elokuu 17, 2009, 13:35:59 ip »
Pirellin Sport Demon. Paras, mihin tuossa koossa olen törmännyt.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Kumikameli

« Vastaus #2 : Elokuu 18, 2009, 21:19:04 ip »
Topickia lainaten: Mikä ois hyvä takarengas larioon? nyt ollut pari edellistä dunloppeja jotka ei tahdo kuin sellaiset n. 6tkm kestää jos sitäkään.

TunturiTT

« Vastaus #3 : Elokuu 18, 2009, 22:19:54 ip »
Mulla on nyt Heidenaun Supermotorenkaat, jotka ei varmaan kestä viittä kuutta tonnia, mutta antavat sitten kyllä pitoa vähintäänkin tarpeeksi.
Suosittelisin sinulle siltikin myös tuota Sport Demonia. 130 leveänä menee paikalleen ja pysyy profiili ajettavana. Itse olen noin kevyessä pyörässä kymppitonnin kestäviä korppurenkaita vastaan. Ei yksinkertaisesti tarjoa tarpeeksi pitoa Suomen suveen ja sateeseen. Tosin jos tykkää ajella koko ajan varoen renkaan karkaamista ja yhdellä kumilla ajettu kilometri määrä on tärkeimpiä ominaisuuksia, niin sitten.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Ekku

« Vastaus #4 : Elokuu 19, 2009, 08:41:27 ap »
Itse olen noin kevyessä pyörässä kymppitonnin kestäviä korppurenkaita vastaan. Ei yksinkertaisesti tarjoa tarpeeksi pitoa Suomen suveen ja sateeseen. Tosin jos tykkää ajella koko ajan varoen renkaan karkaamista ja yhdellä kumilla ajettu kilometri määrä on tärkeimpiä ominaisuuksia, niin sitten.

Ymmärrän kyllä hyvin tuon huolen, kun olen kokeillut sitä sinun pyörääsi.

16-tuuman etupyörä, melkko jyrkkä keulan kulma ja leveä ohjaustanko on kyllä sellainen yhdistelmä, että kovalla renkaalla voi tulla ongelmia jopa etupyörän pidon kanssa, jos innostuu räppäämään.

Pidolataan se Sport Demon on oikein hyvä. Isolohkossakin pitää jopa radalla hyvin. Kestosta kevyemmässä pyörässä ja normaaliajola ei ole tietoa.

Jukka Laine

• Administrator
  • Kotirintamamotoristi
« Vastaus #5 : Elokuu 19, 2009, 12:09:40 ip »
Breva 750:ssä nuo Sport Demonit on toiminu ( kolmen vuoden kokemuksella ) yli 10 tkm / pari  aivan mainiosti. Ajo on ollu siistinpuoleista katuajoa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2009, 07:30:22 ap kirjoittanut Jukka Laine »
Jukka Tuusulasta, Sport 1200.
Verestä Hyviä Muistoja!
Veriryhmä Gruppo MOTO GUZZI.

Aapo

« Vastaus #6 : Syyskuu 22, 2009, 11:08:50 ap »
No niin, nyt alla Metzeler Lasertech, ja lyhyen kokeilun jälkeen suuntavakavuus kunnossa ja muutenkin tuntui asialliselta. Ilmeisesti Bridgestone Battlax ei sovi V75:een, vaikka Le Mans IV:ssa toimii hyvin.