Kirjoittaja Aihe: Huoltopukeista  (Luettu 2777 kertaa)

Janne K

Huoltopukeista
« : Heinäkuu 10, 2009, 09:17:02 ap »
Vaimon Ducati oli tyhjentänyt takakuminsa autotallin ilmatilaan. Ruuvi siellä näytti olevan.

Monsterissa ei ole keskiseisontatukea, joten jonkunlaista huoltopukkia pitää varmaan mennä shoppaamaan, jotta saa tuon takarinkulan irti ja vaihtoon. Mitä tuollaisen huoltopukin ostamisessa tulisi ottaa huomioon? Vai ostanko vain halvimman mallin? Miten se edes tulee pyörään kiinni - ihan vain takahaarukan alleko?

Marko

Vs: Huoltopukeista
« Vastaus #1 : Heinäkuu 10, 2009, 09:24:27 ap »
juurikin näin.

tossa vähän osviittaa.

köyhänmiehen hätaratkaisu syntyy auton nostopukeista tms. ja lankun pätkistä. minä olen kahdella semmosella joskus nostanut jalkatappien alta. Hutera, mutta toimii.

Bhill

« Vastaus #2 : Heinäkuu 10, 2009, 15:52:13 ip »
Hommasin pari vuotta sitten Biker Pointista (Luois`n luettelossa) sellaisen yhdistelmäpukin, jolla voi nostaa molemmat päät ilmaan (yks kerrallaan) Maksoi muistaakseni yhteensä satasen kieppeillä. Keväällä hankin kuitenkin V11:n oman keskeltä nostavan. Se yhdistelmäkin toimi, mutta yksin käyttäen se oli vähän hankala. Voisinkin luopua siitä 40€:lla. Pukki olis Hämeessä, Lammilla.
V11 Sport

TunturiTT

« Vastaus #3 : Heinäkuu 10, 2009, 18:16:00 ip »
Tein itse ja säästin.  ;D
Renkaat ruohonleikkurista, putki jotain vanhaa pöytää, koukut päihin terästahgosta vääntäen. Tuossa kuvassa nostaa takajalkatappien tilalle sorvatuista nylonrullista. Tämän hetkinen versio nostaa vasemmalta taka-akselista ja oikealta akselinmutterin tilalle sorvatusta holkista.

[ylläpito on poistanut liitteen]
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Janne K

« Vastaus #4 : Heinäkuu 13, 2009, 22:37:24 ip »
Kiitoksia vastauksista. Kiireisenä kävin heti perjantaina hakemassa AllRightistä tuollaisen perus-haarukan alta nostavan. Kyllä sillä helposti saatiin kumi pois ja uusi takaisin. Joku poistuva Dunlopin malli oli vielä niin halvassa tarjouksessa että jos 2000km kestää niin on hyvin itsensä tienannut. Isoin virittelyn aihe oli sitten ketjun kireyden säätäminen. Moisesta kun ei ole edes kovin paljoa kokemusta. Onneksi Guzzin ainoassa ketjussa on automaaginen kiristin.