California se tänään pysähtyi kesken matkanteon. Veto loppui ja siinä sitä sitten pähkäilin aikani ja tarkistin sulakkeet ja muuta eli sähköpuoli oli ok. Bensiiniä oli tankissa ja pumput toimivat, mutta näytti siltä että sitä ei mene sylintereille saakka. Pikainen kilautus Guylle Vantaalle ja selitykseksi saatiin tankin sisällä olevan bensapumpun letkun mahdollinen irtoaminen.
Ei muuta kuin tankki irti ja voihan vitalis. Työkaluja oli mukana, mutta eipä ollut 7 mm lenkkiä tai kiintoa tai edes pientä jakoavainta. Muita kokoja oli kyllä. Kuten arvaatte, niin pumppu oli kiinni juuri tuon kokoisilla kuusiokantaruuveilla.
Tässä vaiheessa motoristihenki puuttui peliin ja muutama pyörä pysähtyi ja kysyi että mikä hätänä. Sanoin että 7 mm avainta jos löytyisi. Kolmannella kuskilla sattui olemaan.
Tämän jälkeen homma eteni nopeasti ja vika oli kuin olikin huono liitin bensafiltteriltä pumpulle. Letku paikalleen ja pihdeillä vähän disipliiniä liittimelle. Avaimen lainannut kaveri oli suureksi avuksi kun pumppua kiinnitettiin tankkiin. Se kun ei sujunut ihan hetkessä.
Kandee muuten tarkistaa, että tankin alla oleva letku ei taivu väärään asentoon ennen tankin kiinnitystä, muuten tankin joutuu irrottamaan uudestaan

Aika moni motoristi pysähtyi kun huomasi Guzzin purettuna tien varressa, mistä kiitos heille ja erityiskiitos oikean kokoisen kiintoavaimen lainanneelle Laurille Bemarilla.
Tekninen selostus toimenpiteistä on saatavilla, kun laitoin kaiken muistiin heti kun pääsin himaan.