Kirjoittaja Aihe: V7 Café Classic mainos.  (Luettu 9820 kertaa)

Jukka Laine

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 053
  • Kotirintamamotoristi
Vs: V7 Café Classic mainos.
« Vastaus #15 : Maaliskuu 21, 2009, 17:01:51 ip »
Sen verta täytyy pakittaa omaa kommenttia, että eka ajatus oli mullakin notta olis se voinu olla isommalla koneella. En minä niistä hepoista mutta ku nuo muut... Olis varmaan enempi kiinnostuneita tehokkaammalle vastaavalle Kustille.
Jukka Tuusulasta, Sport 1200.
Verestä Hyviä Muistoja!
Veriryhmä Gruppo MOTO GUZZI.

themetus

  • Vieras
Vs: Puuttuvia hevosia?
« Vastaus #16 : Maaliskuu 24, 2009, 07:36:23 ap »
Tai...no...eihän minun kai tarvitse ymmärtääkään? Kun itse ajelen fiilistellen ja maisemista nauttien. Ja pianhan se alkaa: Suunnitelmissa 9.4.2009 klo 14:00... ;D  ;D

Jos nuo saksalaiset sammakko ennustaja pitävät lupauksensa, juna Piikkiöön päin lähtee 3.4. klo. 7.38.  ;D

Norgearska

  • Vieras
Vs: V7 Café Classic mainos.
« Vastaus #17 : Maaliskuu 26, 2009, 13:32:14 ip »
Jos V7 Café Classicin tehottomuus  ahistaa, niin vaihtoehtojahan löytyy.

VAROITUS!
Seuraavan sivuston avaaminen saattaa aiheuttaa tasapainottomuutta, jopa lievää agressivuutta kuskeilla, jotka ajavat alle 60 hv:n
kustilla.

 http://www.millepercento.com/index.php?option=com_content&task=category&sectionid=10&id=36&Itemid=72

Huumoria olla pittää..
Tuolta sivustolta löytyy doupattuja  Calejakin, kun aikansa etsii. Tuo Italian murre on kyllä vähän hankalaa..

Bhill

  • Viestejä: 263
Vs: V7 Café Classic mainos.
« Vastaus #18 : Maaliskuu 26, 2009, 14:33:42 ip »
Katsellessa noita Millepercento:n kuvia vahvistuu mielipiteeni, että V11 on kaikkien aikojen kaunein Guzzi. Harvoin voi olla omaansa yhtä tyytyväinen kuin tässä tapauksessa  ;D
V11 Sport

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: V7 Café Classic mainos.
« Vastaus #19 : Maaliskuu 26, 2009, 20:16:54 ip »
Nyt on pakko sanoa, että tässä ollaan Californian kanssa oikealla asialla http://www.millepercento.com/index.php?option=com_content&task=view&id=77&Itemid=72

 8) Todella mainio rakennelma.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Kimmo Saarelainen

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 554
Vs: V7 Café Classic mainos.
« Vastaus #20 : Maaliskuu 26, 2009, 21:44:26 ip »
Aivan upeita luomuksia  :o
Näkisipä näitä Suomessakin!
T: Kimmo
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

Peki

  • Viestejä: 155
Vs: V7 Café Classic mainos.
« Vastaus #21 : Maaliskuu 27, 2009, 16:43:48 ip »
Nyt on pakko sanoa, että tässä ollaan Californian kanssa oikealla asialla http://www.millepercento.com/index.php?option=com_content&task=view&id=77&Itemid=72

 8) Todella mainio rakennelma.

Aamen! Tuohon vielä tapit taaemma, vaikka vaan T3:sta tai vastaavasta, niin ruvetaan olemaan aika lähellä asian ydintä.
Aika hassua oikeastaan, että tuollaisia ei näy sen enempää. Vanhemmista Tonteista tehdään kuppilakilpureita minkä ehditään, mutta ei uudemmista Caleista, vaikka ne (EV ja uudemmat) tarjoaisivat rakentelulle paljon paremmat lähtökohdat.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: V7 Café Classic mainos.
« Vastaus #22 : Maaliskuu 27, 2009, 21:46:42 ip »
Niinpä!! EV:ssä olisi vieläpä valmiina potentiaalinen etupää. Pudottaisi vaan hieman kolmioista läpi ja hommaisi takapäähän paremmat pamput.. aijai. Siihen vielä tuollainen suorahko tanko ja ja..  ;D
Hyvä pyörä, parempi mieli.

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Vs: V7 Café Classic mainos.
« Vastaus #23 : Maaliskuu 27, 2009, 23:41:33 ip »
Hieman epäillyttää onko tuo aihio alkuperäinen Titanium , stonga ja varttikate on kyllä titaniumista mutta sivuposket viittaavat stoneen tai jakaliin. Hieno laite toki kuitenkin    :-*
Titaniumin kuski

Ekku

  • Viestejä: 895
Vs: V7 Café Classic mainos.
« Vastaus #24 : Maaliskuu 28, 2009, 12:19:24 ip »
Niinpä!! EV:ssä olisi vieläpä valmiina potentiaalinen etupää. Pudottaisi vaan hieman kolmioista läpi ja hommaisi takapäähän paremmat pamput.. aijai. Siihen vielä tuollainen suorahko tanko ja ja..  ;D

Jatka vaan ole hyvä... :)

Olisiko syy sitten siinä, että noita uudenpia Caleja pidetään vielä liian arvokkaina aihioina rakenteluun?

Toisaalta kun sitä vanhaan Lemppariin hommaa ensin pinnavanteet ja ostaa tosiaan keulan osat ja jarrut, niin kyllähän sitä hintaa kertyy...